Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haha! dat had ik ook ja, je moet echt keihard trekken aan dat ding, hij kan er uit.Ik dacht ik kijk ff. Maar krijg de peilstok er niet uit. Ding zit op een of andere manier vast geklemd.
Dus of ik moet bijvullen weet ik nog niet.
En hoeveel km's heb je er al gereden?haha! dat had ik ook ja, je moet echt keihard trekken aan dat ding, hij kan er uit.
Heb daarna gelijk even wat olie van de peilstok om het rubber gedaan nu gaat het beter, ding word er gewoon droog in gepropt dus de eerste keer denk je kan dat ding er niet uit ofzo, overigens nog niks bij hoeven vullen bij mijn GTI
30547En hoeveel km's heb je er al gereden?
Ik heb de eerste 1000 wat rustiger aan gedaan met de GTI maar verder als hij warm was niet, mis niets op de peilstok en de eerste 30k zit er op, net beurtje gehadIk moest laatst op 29000km ongeveer 350 ml bijvullen. Net voor de 30dkm beurt. Blij dat ik hem rustig heb ingereden.
Kijk maar niet in het boekje wat VW daarover zegtIk heb zelf een 1.0 TSI, daar heb ik laatst 700ml bijgedaan. Vond ik vrij fors na 24.000.
Ok dan zal eens even gaan kijken is het nog van een specifiek merk wat ze erin gedaan hebben of is dat een eigen merkIk las ff oliebollen... Dealer heeft afgelopen juli 0w20 erin gestopt.
Hij staat bij mij nu op driekwart gepijld met koude motor dus zal er wel een beetje bij moeten bij mijn vorige auto van een ander merk met distribjtieketting moest je de oliepeil goed op max peil houden ivm smering van de distributiekettingNooit bijgevuld bij me GTI binnenkort 60k beurt doen dan zal het gedaan worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.