Ja dat is op zich vrij makkelijk te maken, gewoon een middenpijp pakken en daar een goed roetfilter tussen lassen.
In welk VCDS menu vind je dit?
Geen rare waardes wat het filter betreft allemaal netjes binnen spec, regeneratie is ook al 260km geleden en heb vandaag maar 40km gereden.
Ook naar de waardes van de egr gekeken en deze lijkt open te staan, volgende week ergens ga ik kijken of die afgedopt is of niet, hij geeft aan 6,7 procent open te staan stationair wat al niet klopt, hij is sinds 41k al uitgeschreven en gechipt en inmiddels staat de teller al op 196k dus twijfel niet dat deze vast zit.
Dan staat die toch op de juiste plaats voor een apk?Ik had eigenlijk al mogen keuren (dus weer die roettest) maar helaas heb ik mijn Polo nog steeds niet terug staat al sinds vorige week maandag bij garage.
Zie mijn andere topic..Dan staat die toch op de juiste plaats voor een apk?
Mijne ook en ik heb niet eens een diesel!Voor de mensen die wel door de keuring komen, is jullie uitlaat tip van binnen zwart? Denk dat je obv deze bevinding toch een redelijk beeld kan krijgen wat je te wachten staat, mijne is licht zwart....
Ik denk dat mijn 1.0 tsi er dan ook niet doorheen gaat die is namelijk donker zwartMijne ook en ik heb niet eens een diesel!
Hoe zou dit nou gaan als je wel een steekproef krijgt mag daar een extra filter zitten ze zien natuurlijk gelijk dat ie er net tussen zit.Stond ik dus op een feestje en ging het over deze nieuwe keuring. Hoor ik dus dat er al garages zijn die speciaal voor de keuring een extra filter tussen de uitlaat plaatsen. Keuring gehad en geen steekproef, eruit weer. Kost een uurtje extra werk maar weegt natuurlijk qua kosten niet op tegen de kosten voor afmelden van roetfilter en verhoogde wegenbelasting. Doe er je voordeel mee
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.