Het resultaat is er inmiddels, later dan verwacht, helaas.
Het roetfilter van de Seat Ibiza is op kenteken uitgeschreven...
Carboncleaning haalt weinig uit,
HVO100 haalt ook weinig uit.
Injector cleaner haalt ook weinig uit.
Waarde blijft tussen de 1,3mln en 1,8mln hangen. Afhankelijk van hoe warm de motor is en hoe er mee gereden wordt. Als je flink doortrekt, wordt de waarde bij de Ibiza alleen maar hoger.
(Bij de carbon cleaning is niet met de computer gewerkt, het is een puur mechanische handeling)
Eind deze maand de Polo aan de beurt, we gaan het meemaken. De motor daarvan is helemaal aangepast (EGR + Chip) dus misschien komt die beter uit de test.
Het roetfilter van de Seat Ibiza is op kenteken uitgeschreven...
Carboncleaning haalt weinig uit,
HVO100 haalt ook weinig uit.
Injector cleaner haalt ook weinig uit.
Waarde blijft tussen de 1,3mln en 1,8mln hangen. Afhankelijk van hoe warm de motor is en hoe er mee gereden wordt. Als je flink doortrekt, wordt de waarde bij de Ibiza alleen maar hoger.
(Bij de carbon cleaning is niet met de computer gewerkt, het is een puur mechanische handeling)
Eind deze maand de Polo aan de beurt, we gaan het meemaken. De motor daarvan is helemaal aangepast (EGR + Chip) dus misschien komt die beter uit de test.
Volkswagen
Polo 6C
1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business