Nee die 105PK geloof ik ook niks van, heb wel zo een blaadje gekregen waar ze het erop hebben geschreven :') maar als ik het goed lees je hebt dus door weer problemen de EGR weg laten schrijven. Dat is echt niet aan te raden. Dan moeten ze er een plaatje meteen tussen zetten meen ik. Want als de EGR al problemen heeft en ze proberen hem softwarematig dicht te zetten en weg te schrijven wie zegt dat de klep dan ook echt helemaal dicht staat? Tenminste zo werd het mij verteld en klinkt best logisch.Staat 226000 op nu. Ik rijd nog geen 12.000 per jaar. Mijn bm heeft echt alle opties (leren bekleding ook) en is echt een heerlijke bak. Mijn egr lampje begon vrij snel na mijn aankoop in 2018 te branden Was bij 170.000 ongeveer en mijn egr was al eens vervangen en de sjoemelsoftware was ook al geupdatet. Ik heb toen gekozen om mijn egr uit te schrijven en hem te laten chippen. Was echt een goede keuze. 105 pk krijg je echt niet met een stage 1 (maar da's mij meer verteld dan dat ik er zelf echt verstand van heb) Ik heb gezien dat mijn bm 95 pk had. Daar heb ik ook een officieel rapport van gehad. Mijn auto zou echt iets zijn voor iemand die de komende 2 jaar nog 40.000 per jaar rijdt.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI