Begint gezellig te worden zo, wie komt er nog meer
Volkswagen
Polo
6R 1.4 FSI
Volgende keer dan voor mij. Net weer terug in Amersfoort. En lees pas nu jullie berichten. Moest even bij de Radboud Uni zijn.Begint gezellig te worden zo, wie komt er nog meer
Weet niet waar je zit/ wat je doet, maar anders kom ik volgende keer als naar de FNWI (Radboud) moet wel een keer aanwaaien.Jullie kunnen gezellig langs komen voor de koffie bij mij in de zaak (Nijmegen)
Heb je mijn Polo niet gespot dan in de parkeer garage ik werk in dat lelijke rode gebouw aan de overkant hehe.Weet niet waar je zit/ wat je doet, maar anders kom ik volgende keer als naar de FNWI (Radboud) moet wel een keer aanwaaien.
Ik was vanmiddag in de UB, dacht al waar komt al dat roet vandaan heheVolgende keer dan voor mij. Net weer terug in Amersfoort. En lees pas nu jullie berichten. Moest even bij de Radboud Uni zijn.
Heb nog steeds halve tank GTL erin zitten, en garage heeft er nog een additief van Tunap bij gekieperd.
Voor het beste resultaat tank nog ff verder leegrijden. Haal steeds ff doekje door de eindstukken maar vooral nu terug vanuit Nijmegen nauwelijks nog roetaanslag.
Vooralsnog steeds zelfde garage. wordt er goed geholpen dus om nu te gaan switchen voel ik nog niet veel voor.
Heb er ook meerdere auto's in onderhoud.
Hou jullie op de hoogte.
Ik weet zelf ook niet wat ik doeWeet niet waar je zit/ wat je doet, maar anders kom ik volgende keer als naar de FNWI (Radboud) moet wel een keer aanwaaien.
Doe ik. Eens in de zoveel tijd moet ik invallen voor mijn collega. elke donderdagmiddag moet een van ons naar Radboud.
Niet gezien helaas. Mogen onze auto altijd even bij logistiek op het terrein neerzetten. Waren dan alledrie echt op steenworp afstand…..Heb je mijn Polo niet gespot dan in de parkeer garage ik werk in dat lelijke rode gebouw aan de overkant hehe.
Thnx. Was inderdaad open deur.egr delete box zit aan de egr klep vast en de lucht massa meter.
Yup!Tsja. Daar is mee geknoeid. En slecht ook.
De vraag is, waarom? En met welk doel/resultaat..
U riep?(Hoeveel Polo's zijn er tenslotte met zo een beetje elke denkbare optie op een 6R behalve een schuifdak . Laat staan een Bluemotion.)
Behalve die van jou dan uiteraard. Maar van origine toch geen BM?U riep?
Here the same.... idd ook geen metallic lak. -2 dus. Maar jij hebt er ook nog Led in aan de voorzijde als ik het goed heb.Origineel een kale zwarte BM, al ruim 10 jaar dezelfde auto. Alles erop en eraan behalve pano en metallic lak.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.