![IMG_0255a_zps0anwilcy.jpg](/xenforo/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi1061.photobucket.com%2Falbums%2Ft477%2FInk6R%2FMy%25206R%2FIMG_0255a_zps0anwilcy.jpg&hash=9782ec7469cbc16d6bf071fa2aeab21f)
Origineel een luie met precies 90 pk en 225 Nm - zelfs gecheat met 5 Nm's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was ook wel de verwachting, maar met 32 graden buitentemperatuur was dit het. Als je nu gaat meten wellicht wat meer, maar dit rijd inderdaad al prima.Zal vast al stuk beter rijden, vind cijfers wel wat tegenvallen zo zonder dpf zou toch 10 paardjes meer moeten hebben ook koppel zit vrij laag
Nr is 6R0 907 044 H als je de unit ziet, dan heeft het een donker/zwart scherm en de 'oude' blauwe een grijs scherm. Je hebt ze blijkbaar al vanaf eind 2010, die van mij kwam toevallig uit 2011.Klopt het dat het nummer van de clima op een H eindigt??
Ik had een aanvraag gedaan op onderdelenlijn maar kreeg niet de respons die ik verwacht had.
Ben nl ook nog opzoek naar de zwarte versie.
Doe m'n bestJe blijft maar bezig![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.