Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over het algemeen welnaar een warm land ??
Als je dit een week eerder had gemeld, dan had ik de achterlichten direct van je overgenomen...Wat wijzigingen in de plannen...
De 6C achterlichten met adapters gaan de bingo in, dus...
De auto gaat vanaf half november in winterslaap tot ver in 2016. Ik ga een tijdje naar het buitenland
Zal best , maar kreeg begin deze week het e.e.a. te horen, zitten/liggen nadenken... et voila.Als je dit een week eerder had gemeld, dan had ik de achterlichten direct van je overgenomen...
Zal wel eens neer zetten welke bijzondere maatregelen ik neem [emoji56]Is het niet handig als je how-to zou maken van de aanpassingen maakt. Voor mensen die bijvoorbeeld ook zoiets zouden willen
Top!Zal wel eens neer zetten welke bijzondere maatregelen ik neem [emoji56]
Lichtval (gelukkig...)mooi staal is niet lelijk! en rechts achterlijkt het alsof je 1 wielbout vergeten bent maar kan het licht zijn
mooi staal is niet lelijk! en rechts achterlijkt het alsof je 1 wielbout vergeten bent maar kan het licht zijn
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.