Omdat het ABS-lampje steeds vaker aanging ( en dan meestal bij een volgende start weer uitbleef) maar tenslotte hardnekkig aanbleef, toch maar in de garage laten uitlezen. Wat bleek : zekering stuk. Ik had ook de juiste zekeringen over het hoofd gezien; ik keek onder het accudeksel naar de bekende veelkleurige zekeringen onder een apart kapje, waar er 4 onder verborgen waren. De juiste plek was echter daarbuiten: op een printboard zitten daar enkele metalen stripjes met ringetjes en moertjes vastgezet,. met een vernauwing als een primitief soort smeltdraad. Daar was er een slecht van en uiteindelijk doorgebrand.Dag - op reis naar mijn vakantiebestemming bij 35 graden Celsius en met de airco op max, ging gisteren ineens het ABS-lampje branden.
François
Heb je je accu al gevonden onder de motorkap?Kan iemand een foto maken van de locatie van deze zekeringen aub !
En moet de accu eruit?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.