Auto gestolen

Heb het persoonlijk niet zo op GPS trackers. Voor 10 EUR heb je een jammer en weg is je alarm. Ja het alarm gaat af als het signaal wegvalt waarschijnlijk maar als je hem niet meer kan vinden... Uiteraard zullen er oplossingen zijn i.c.m. startonderbrekers, maar waarom niet gewoon een Bearlock? Fysiek versnellingsbak slot waardoor auto in de P (DSG) of R (manueel) wordt vergrendeld en de auto dus nergens naartoe kan.
Bij een Bearlock heb je toch wel weer een extra sleutel?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Net contact gehad met Moving Intelligence, ze gaan mij een offerte sturen voor een klasse 3 alarm. Je krijgt dan een extra startonderbreker en een alarm die samenwerken met een active tag. De active tag heeft een range van circa 5 meter. Wanneer de active tag niet in de buurt is kan je de auto niet starten en als de auto wordt ontgrendeld met de originele sleutel zonder dat de active tag in de buurt is gaat binnen 15 seconden het alarm af. De active tag hang je aan je sleutelbos en voor de rest hoef je er niet naar om te kijken.

Daarnaast is het alarm nog te combineren met een MI50 volgsysteem. Echter wacht ik hier nog even mee omdat het anders wel heel hoog in de kosten loopt.

Al met al denk ik dat dit een goede eerste oplossing is, een extra startonderbreker en een alarm die allebei werken op een active tag.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Net contact gehad met Moving Intelligence, ze gaan mij een offerte sturen voor een klasse 3 alarm. Je krijgt dan een extra startonderbreker en een alarm die samenwerken met een active tag. De active tag heeft een range van circa 5 meter. Wanneer de active tag niet in de buurt is kan je de auto niet starten en als de auto wordt ontgrendeld met de originele sleutel zonder dat de active tag in de buurt is gaat binnen 15 seconden het alarm af. De active tag hang je aan je sleutelbos en voor de rest hoef je er niet naar om te kijken.

Daarnaast is het alarm nog te combineren met een MI50 volgsysteem. Echter wacht ik hier nog even mee omdat het anders wel heel hoog in de kosten loopt.

Al met al denk ik dat dit een goede eerste oplossing is, een extra startonderbreker en een alarm die allebei werken op een active tag.

Het signaal van de active tag kan hopelijk niet verlengd worden middels een laptop zoals bij keyless entry als je sleutels in de keuken liggen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Het signaal van de active tag kan hopelijk niet verlengd worden middels een laptop zoals bij keyless entry als je sleutels in de keuken liggen ?
Ze zeggen van niet.

Het geeft mij in ieder geval een fijn gevoel dat ik dadelijk twee startonderbrekers heb en een alarm systeem. Wat samen zorgt voor een klasse 3 alarmsysteem. Daarna is nog de mogelijkheid een upgrade te doen naar klasse 5 indien wenselijk.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Gefeliciteerd met je nieuwe Polo. Hoop dat je hier veel langer van mag genieten dan je vorige.
Als ik mij niet vergis dan kan je de aanpassingen wel extra verzekeren. Je kan het in ieder geval altijd even navragen.

Tip: kijk ook nog even naar de tip van dov.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
en trouwens ik heb ook iets van zo'n ghost systeem gehoord, ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat dat wel een hele mooie oplossing is

iets in de zin van een bepaalde knoppen volgorde drukken in de auto en dat de auto dan pas gestart kan worden
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!