AUTO light - automatisches Fahrlicht

Vanavond gemonteerd en ik heb het zelfde als Citroene.
* als ik de de deur open met de afstandsbediening gaat alleen de stadslicht voor branden en de achterlichten (dus niet de DRL/mistlamp).
* als de deur opgaat hoor je de piep.
* vervolgens bij het starten knippert de verlichting één keer, dan even uit om vervolgens toch aan te gaan (in auto-stand).

Iemand een idee wat dit kan zijn? Slechte serie (net als Citroene)?
Inmiddels de set er weer even uitgehaald. Ik ga de set nog even proberen in de Golf en in de Polo (met alle verlichtingsinstellingen via VAGCOM op standaard).
 
Ben vanavond nog naar dinsterzz gereden. We hebben zijn setje gemonteerd in mijn polo en het probleem blijft zich voordoen. Dus het zal eerder aan de instellingen liggen van de bcm denk ik.
Bedankt voor de reactie, hier kan ik wat mee.
Ik ga dit weekend even wat met instellingen klooien.
[MENTION=4162]dinsterzz[/MENTION]; Heb jij instellingen aan je VAGCOM? Waar staat bv byte 18 op?
 
Bedankt voor de reactie, hier kan ik wat mee.
Ik ga dit weekend even wat met instellingen klooien.
dinsterzz ; Heb jij instellingen aan je VAGCOM? Waar staat bv byte 18 op?

ik denk op 41.
we hebben dit bij citroene ook aangepast, misschien dat het daar aan kon liggen, maar geen succes.
ik denk eerder dat het aan de versie van de bcm ligt.

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
ik wil binnenkort ook op mijn Blue GT een set installeren, ik heb gen mistlampen wel xenon zouden er problemen kunnen verachten?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik heb vandaag met Olivier (Citroene) afgesproken voor zijn set op de mijne te testen. Zelfde probleem, lampen knipperen bij het aanzetten.

Ik heb de set mee naar huis genomen en op mijn moeder haar polo geprobeerd en daar geen probleem met knipperen.

Het verschil tussen mijn ma haar polo en olivier en mijn polo = start/stop. Ik denk dat de set 'niet werkt' ( lees: perfect werkt maar bij het starten knipperen lichten) met een polo met start/stop.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!