heb net geprobeerd om deze te programmeren AUTO-HEADLIGHT-AUTO-HEADLIGHT-AUTO. maar er gebeurd niks ? of doe ik iets verkeerd ?
net mijn H7 koplampen terug gemonteerd en doet net hetzelfde ? slechte set gekregen ?
citroene had dit met zijn xenon, en ik 1malig bij eerste aansluiting.Mijn pakketje is vandaag ook binnengekomen!
Hebben jullie nog last van dat 'knipperen'? Kan dat te maken hebben met een instelling?
En is er een oplossing voor het 'verlichting brand nog piepje'?
Dus eigenlijk is het piepje niet uit te zetten.. Wordt dat op d'n duur niet irritant?citroene had dit met zijn xenon, en ik 1malig bij eerste aansluiting.
het verlichtingspiepje is algemeen systeempiep, dus ook voor gordel, benzine bijna op, buitentemperatuur onder
graden... dus als je dit canceld, gaat alles uit
mvg
Hmmm..dan hoop ik niet dat mijn vrouw het irritant gaat vinden, anders gaat ie weer in de verkoop...Klopt als een bus
Hoor graag welke byte/bit, dan kan ik dit zelf uitzettenVolgens mij is er wel iets mee te doen met vcds om piepje verlichting uit te schakelen dacht dat ik tegen was gekomen in de module instruments maar kan ook iets anders zijn geweest. Als ik morgen tijd heb zal ik t ff checken.
Zou dit een fout in het kastje zijn of iets met de auto?daarnet gezien dat alle buitenverlichting mee knippert, Dus achterlichten en nummerplaatverlichting dus ook
Hoor graag welke byte/bit, dan kan ik dit zelf uitzetten
Zou dit een fout in het kastje zijn of iets met de auto?
Ik zal de set ook eens in onze Golf IV Variant hangen.
Weet ik nog niet, morgen hoop ik tijd te hebben om hem te monteren.heb jij hetzelfde probleem dan ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.