AUTO light - automatisches Fahrlicht

bij mij doet het zo ook niets.
alles is aangesloten, de eerste keer knipperde mijn koplampen ook.
mijn ch/lh gaat via de mistlampen en standlichtjes.
nu, als het donker is, gaat zowel mijn grote lichten, standlichten, maar ook mistlampen branden(op auto stand)
als ik het handmatig doe, branden men mistlampen niet..
het 'programmeren' is voor morgen..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
jumper 3 dient idd verwijdert te worden om geen mistlampen bij grootlicht te hebben.
het knipperen had ik slechts malig, dus wss idd door de xenon.(misschien hiervoor de verkoper contacteren?
om te monteren heb ik mijn a-stijl losgetrokken, alsook het zijpaneeltje van het dashbord, en zo alles weggewerkt.
als je pakketje vandaag in duitsland zit, mag je hem morgen verwachten :)
ik ben allesinds tevreden van de set!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Mijn pakketje is vandaag ook binnengekomen!

Hebben jullie nog last van dat 'knipperen'? Kan dat te maken hebben met een instelling?
En is er een oplossing voor het 'verlichting brand nog piepje'?
citroene had dit met zijn xenon, en ik 1malig bij eerste aansluiting.
het verlichtingspiepje is algemeen systeempiep, dus ook voor gordel, benzine bijna op, buitentemperatuur onder
graden... dus als je dit canceld, gaat alles uit


mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Volgens mij is er wel iets mee te doen met vcds om piepje verlichting uit te schakelen dacht dat ik tegen was gekomen in de module instruments maar kan ook iets anders zijn geweest. Als ik morgen tijd heb zal ik t ff checken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Volgens mij is er wel iets mee te doen met vcds om piepje verlichting uit te schakelen dacht dat ik tegen was gekomen in de module instruments maar kan ook iets anders zijn geweest. Als ik morgen tijd heb zal ik t ff checken.
Hoor graag welke byte/bit, dan kan ik dit zelf uitzetten

daarnet gezien dat alle buitenverlichting mee knippert, Dus achterlichten en nummerplaatverlichting dus ook
Zou dit een fout in het kastje zijn of iets met de auto?
Ik zal de set ook eens in onze Golf IV Variant hangen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!