Is deze niet van ebay te krijgen?
Bij aliexpress moet je met creditcard betalen.
als je mij betaald wil ik die wel met visa voor je bestellen.
ik heb speciaal een visa voor zo'n dingen te kunnen kopen
mvg
Volkswagen
polo 6r
1.2
Is deze niet van ebay te krijgen?
Bij aliexpress moet je met creditcard betalen.
als je mij betaald wil ik die wel met visa voor je bestellen.
ik heb speciaal een visa voor zo'n dingen te kunnen kopen
mvg
Hahahah klopt alleen weet niemand waar die op moet als je kijkt naar de vorige postten.
Ja heb ze al gevonden, blauw/witte draad links onder net boven de ontgrendel hendelZeker ik heb van het aansluiten van die rode draad ook al foto's geplaatst.
Werkt deze dan ook op een Polo 6R?Hartelijk dank voor je aanbod. Ik heb hem al via ebay besteld met paypal.
Kosten € 54,95 nieuwe versie.
Nogmaals bedankt voor je aanbod!
Even lezen en ik zie zelf het antwoord....Werkt deze dan ook op een Polo 6R?
Dacht alleen voor Golf IV en oudere Polo.
Dit is zeker een mooie upgrade. Zou iemand die van Aliexpress voor mij willen bestellen? Ik heb ook geen creditcard.
New Version VW Auto Headlight Light Sensor And Switch For Golf MK4 4 IV Jetta MK4 MK6 VI Bora Polo With Installation Instruction-in Sensors from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com
als je dan rekent dat alles nog eens naar elke persoon apart moet gestuurd worden komt het niet zoveel goedkoper uit heHmmm...dit had handiger gekund....
We hadden er vijf moeten bestellen en de verzendkosten moeten delen...
Maar inderdaad, een mooie upgrade!
Vandaag is de module geleverd, meteen geinstalleerd. kan haast niet wachten tot het donker is ^^
Verlopig heb ik nog niks geprogrammeerd, eerst afwachten hoe deze "standaard" reageert.
Heb wel een probleempje, namelijk als ik het contact aanzet branden mijn xenonlichten 1sec, dit kan niet gezond zijn voor de levensduur van de lampen ?
filmpje van het gebeuren
https://www.youtube.com/watch?v=mWmPQk52F6Y&feature=youtu.be
hier heb ik de lichtsensor geinstalleerd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.