AUTO light - automatisches Fahrlicht

Je moet je huidige lichtschakelaar er even uithalen. Is dit een grote schakelaar met een dikke brede stekker horizontaal achterop dan heb je inderdaad de golf 4/bora/polo versie nodig.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Begrijp ik het goed dat
A: Er tevens een coming home/leaving home functie is (ik heb enkel mistlampen voor, geen drl), H7 units? Zoja hoelang branden de mistlampen?
B: Plug n play?


En euh, heel simpel, hoe haal ik de verlichtingschakelaar er uit, zodat ik kan controleren als ik een golf 4 setje moet bestellen?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Begrijp ik het goed dat
A: Er tevens een coming home/leaving home functie is (ik heb enkel mistlampen voor, geen drl), H7 units? Zoja hoelang branden de mistlampen?
B: Plug n play?


En euh, heel simpel, hoe haal ik de verlichtingschakelaar er uit, zodat ik kan controleren als ik een golf 4 setje moet bestellen?

A: Ja, de ch/lh functie zit erop. De mistlampen branden per impuls zo'n 20sec.
Hoe dit precies zit weet ik niet, er zijn versies met een losse rode draad die je ergens moet bijprikken om de leaving home te laten werken.

Ik had zelf weer een versie die helemaal geen rode draad had en daarmee, B: plug&play was met ch/lh.
Het enige wat je dus eventueel zou moeten aansluiten is een rode draad van de leaving home functie als je de versie met een losse rode draad hebt. Verder easy om aan te sluiten :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
A: Ja, de ch/lh functie zit erop. De mistlampen branden per impuls zo'n 20sec.
Hoe dit precies zit weet ik niet, er zijn versies met een losse rode draad die je ergens moet bijprikken om de leaving home te laten werken.

Ik had zelf weer een versie die helemaal geen rode draad had en daarmee, B: plug&play was met ch/lh.
Het enige wat je dus eventueel zou moeten aansluiten is een rode draad van de leaving home functie als je de versie met een losse rode draad hebt. Verder easy om aan te sluiten :)

Ah dank je, dan ga ik er denk ik ook maar een bestellen.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!