Op duitse polo forum staat een schema hoe coming home leaving home werkend is te krijgen zonder module. Daar kun je de lichtschakelaar van de set mooi voor gebruiken en de kabels. Er staat bij dat het voor auto's met xenon en regensensor is. Binnenkort ga ik proberen om dat te maken bij mijn auto zonder xenon met regensensor. Als dat lukt kun je de lichtsensor waarschijnlijk aansluiten op de bcm maar dat weet ik niet zeker voor de mensen die geen regensensor hebben.
Zo de mijne is binnen. Ik had dacht ik de eerste generatie besteld, krijg ik generatie 2
Kijk das geluk!
En geprobeerd?
Oei das raar? Misschien probleem met de lichtsensor dat ie denkt dat het donker is. Gaat de coming home/leaving home ook altijd aan?
Aan de drl ligt het niet denk ik, bij mij is het ook zo en heb geen problemen met continue branden van de lichten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.