AUTO light - automatisches Fahrlicht

Als op auto stand staat en donker is dus lampen aan zijn en je maakt de deur open en natuurlijk als de schakelaar op alle andere standen staat behalve op off en je maakt de deur open.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Blijft die voortdurend piepen of is het alleen als ie van stand verandert ?

Zo erg is het niet. Doet volgens mij 3x piepen daarna niet meer.
Heb hem aangesloten op de UP.
En moet zeggen werkt perfect.

Wel even jumper 3 verdwijderen anders branden je mistlampen mee als je verlichting inschakelt.

Ik test hem nog even. Mischien doe ik hem weer weg anders houd ik hem.

Leuk setje en bedankt JURGEN !!
 
Heb vandaag de module ontvangen dankjewel dinstezz maar nu is de vraag moet ik iets instellen voor cl lv home of is het volledig plug and play en doet alles het als ik hem heb geinstaleeerd

je moet niets instellen, enkel als het klaar licht is, moet je je schakelaar loskoppelen en vastmaken(of 0-light-0-light-0-light-0, heel vlug) zo stel je de lichtsensor in

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
idd drempelwaarde voor licht, en light bedoel ik je diimlichten(die voor 's nachts Big Grin)
als je de schakelaar aansluit is dit hetzelfde, geef hetzelfde signaal ook.
best dat je dit doet op een mooie zonnige dag, zal dan beter werken dan wanneer je het doet op een regendag
mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!