AUTO light - automatisches Fahrlicht

silence112, as already explained to you by PM, sorry for you.

I will explain to all.

The "OEM"automatic lights are only possible for POLO 6R whose lights are controlled by the BCM.

- Factory xenon headlights.
- Halogen headlights with start/stop system.

Light sensor necessary in both cases.

Those with halogen headlights without start/stop system is not possible because the lights are not controlled by the BCM.
The electric supply is directly from the J331 relay, so the BCM can not manage automatic lights.
 
silence112, as already explained to you by PM, sorry for you.

I will explain to all.

The "OEM"automatic lights are only possible for POLO 6R whose lights are controlled by the BCM.

- Factory xenon headlights.
- Halogen headlights with start/stop system.

Light sensor necessary in both cases.

Those with halogen headlights without start/stop system is not possible because the lights are not controlled by the BCM.
The electric supply is directly from the J331 relay, so the BCM can not manage automatic lights.

Ik kan het niet beter verwoorden.

Dus wat heb je nodig om deze set te kunnen gebruiken.

Start/stop systeem
Regen en lichtsensor

Groetjes citroene
 
Ik heb even dit topic nogmaals doorgelezen en lees eigenlijk dat iedereen de set heeft, waar je zo'n externe doos bij krijgt(met de jumpers achterin). Maar op pagina 1 zag ik toevallig dit voorbij komen:

Volkswagen Golf 5 & 6 Lichtsensor

Toevallig kwam ik via Youtube een filmpje tegen waar hetzelfde product in een Golf werd ingebouwd.
Het komt meen ik op t zelfde neer, alleen zit dit kastje tussen je kabel en je verlichtingsknop.

Zou dit ook moeten werken?
Heeft iemand deze toevallig besteld/ervaring mee?
 
Ja, ik heb hem aan iPolo verkocht, heb ik geen geknipper meer....
Maar hij kwam erachter dat er een draadje niet goed zat, waardoor dat opgelost was. Volgens mij heeft hij hem nu te koop.
Gaat jouw zoemer trouwens af, als je je deur opent?

Owww das jammer zeg!
Mijn gezoemer is er alleen maar 3x als de lichtsensor actief is.

Je went eraan.

Voor de rest vind ik hem bijna net zo goed als origineel. Ja dat je hem niet kan instellen via vcds. Maar dat doe je in de praktijk ook maar 1x en daarna nooit meer. Dus voor mij een super, simpel, goedkoop, nette oplossing.
 
Owww das jammer zeg!
Mijn gezoemer is er alleen maar 3x als de lichtsensor actief is.

Je went eraan.

Voor de rest vind ik hem bijna net zo goed als origineel. Ja dat je hem niet kan instellen via vcds. Maar dat doe je in de praktijk ook maar 1x en daarna nooit meer. Dus voor mij een super, simpel, goedkoop, nette oplossing.
Is er geen mogelijkheid om deze uit te zetten (of te saboteren)? Je hebt hem toch niet nodig, omdat je lichten automatisch gaan.
Dan wil ik de set voor de winter er wel weer in zetten.
 
Is er geen mogelijkheid om deze uit te zetten (of te saboteren)? Je hebt hem toch niet nodig, omdat je lichten automatisch gaan.
Dan wil ik de set voor de winter er wel weer in zetten.

Nee helaas, tenminste ik heb alles afgelopen op het web, en niks te vinden hoe je de zoemer uit kan zetten.

Maar geloof mij je went eraan! Hij doet het alleen trouwens als lichtsensor geactiveerd is. Dus overdag geen last van.

maar goed dat wist je denk al toch ?
 
Nee helaas, tenminste ik heb alles afgelopen op het web, en niks te vinden hoe je de zoemer uit kan zetten.

Maar geloof mij je went eraan! Hij doet het alleen trouwens als lichtsensor geactiveerd is. Dus overdag geen last van.

 maar goed dat wist je denk al toch ? 
Ik wist het inderdaad, maar hoopte dat er nieuwe info was.
Weet je wel waar die zoemer zit? Dan is inpakken/isoleren een mogelijkheid om het geluid nog minder te krijgen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!