Heeft iemand nog zo'n 'Chinees' setje liggen (koop/leen)?
Wil kijken of deze werkt op de Touran.
Als het de zelfde aansluiting (dikke platte) heeft op de lichtschakelaar werkt deze.
Ik heb hem ook in de UP!
Werkt super, ook coming, leaving home.
Heeft iemand nog zo'n 'Chinees' setje liggen (koop/leen)?
Wil kijken of deze werkt op de Touran.
De Touran heeft fabrieksaf xenon, kan die er ook tegen en geeft dit geen problemen?Als het de zelfde aansluiting (dikke platte) heeft op de lichtschakelaar werkt deze.
Ik heb hem ook in de UP!
Werkt super, ook coming, leaving home.
De Touran heeft fabrieksaf xenon, kan die er ook tegen en geeft dit geen problemen?
Top!Geen probleem, heeft niks met xenon te maken.
Ik heb ook xenon erin zitten en werkt foutloos.
Er zijn hier en op het WWW meerdere mensen die het erop hebben.
Afhankelijk van de bcm. Citroene heeft de set eruitgehaald omdat bij het starten ze altijd eerst eens knipperen en dat is niet zo bevordelijk voor de xenonlampen.
Bochtenverlichting bedoel ik niet in je xenon koplampen maar onderin de bumper (mistlampen)
Heb je toevallig een linkje van versie 3? Eventueel pb.Ik had begrepen dat dat met de oude versie was met zon rode kabel die je moet aansluiten om het HOME gedeelte te laten werken.
Tegenwoordig heb je nu versie 3
Versie 1 met rode draad
Versie 2 zonder rode draad
Versie 3 weet ik niet wat het verschil is.
Heb er nog 1 onderweg versie 3 voor de UP van mijn neef.
Gelukkig heeft de Touran geen start/stop, misschien dat het dan wel werkt?Is met versie 2 dat dat probleem was. In verschillende polos getest en flikkerde enkel in degene met start/stop.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.