Hmm....geen handige plek..Zoemer zit in de teller klok. Geen idee of je erbij kan trouwens?
Hmm....geen handige plek..Zoemer zit in de teller klok. Geen idee of je erbij kan trouwens?
Als `ie met VCDS uit te zetten is, dan zou dat in Controller 17 (= Tellerunit) moeten zijn, zie ook:Nee helaas, tenminste ik heb alles afgelopen op het web, en niks te vinden hoe je de zoemer uit kan zetten.
Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt. Lijkt net alsof iets activeert op het 'netwerk' in de auto en steeds die trigger vormt voor de coming home.
Volgens mij stopt het wel na een paar keer, althans ik heb geen zicht op mijn auto bij het werk maar heb nog geen lege accu gehad...
Ik heb het eindelijk werkend zoals het behoord, alleen in vind de schakeltijd in de autostand relatief lang (ongeveer 8 seconden), kan ik deze tijd ook verkorten naar of 3 seconden? Mijn chinees is nogal slecht
Wat heb je werkend zoals het behoord?
Wat was er niet goed?
Voor dat ik pin#3 had uitgeschakeld, had ik in elke stand dimlicht aan . Nu heb ik op 0 TFL en bij voldoende licht in de stand auto TFL
Kijk das helder!
Veel plezier ermee!
Even los van de module verhaal:
Heb jij bochtenverlichting die brand als je aan de stuur draait?
Nope, ik denk dat het gaat werken als er een AFS-module tussen zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.