Auto word niet geleverd zoals de afspraak

Heb dus een polo gekocht zoals jullie weten..

Nu blijkt dat dat er 2 opties niet aanwezig zijn, Maar wel zijn besteld en ondertekend door mijzelf en vw.

Nu zegt de dealer tegen mij kan hoog en laag springen maar kan niet meer achteraf worden ingebouwd.
Het gaat dan om climatronic en klein leder paket.

als compensatie heb ik 50 euro mogen uitkiezen aan accessoires.
Moet ik hier nu mee akkoord gaan,of wat kan ik er tegen doen.
Heb naartuurlijk geen zin dat het weer weken of maanden gaat duren,
kan de auto gewoon op afgesproken datum ophalen maar dan wel zonder die 2 opties..

Volkswagen  Polo 6R 
Dan moet de dealer een nieuwe auto bestellen waar die opties wel opzitten? Hij maakt van zijn probleem jouw probleem en dat kan niet vind ik. Als het besteld is moet het gewoon geleverd worden.

Ik vind de compensatie wel heel erg weinig. Klein leder pakket kan best ingebouwd worden! Climatronic is wat lastiger (ook wel mogelijk trouwens).

Dat is natuurlijk een compensatie van niets. Persoonlijk zou ik de auto niet accepteren. Jij hebt niet gekregen wat je besteld hebt. Een grote fout vanaf hun zijde. Als het bij de fabrikant lag dan had je de auto niet eens gekregen. Alles gaat in een geautomatiseerd computersysteem.

50 euro?? de climatronic en klein leder pakket kost echt wel meer dan dat...
niet akkoord dus!! :evil:

kun je niet gratis de Polo Actie pakket krijgen dan ofzo? als compensatie kost 295 euro en dan krijg je Kofferbak matje, Instaplijsten, Kofferbak sierstrip en RVS Sportpedalen lijkt mij een betere deal!!! 8-)

VOlgens de dealer krijg ik het bedrag van die opties terug gecrediteert
en 50 euro uitkiezen,
Ik wil best wel die moeilijke klant gaan worden om een nieuwe te eisen,
maar dat moet ik weer 2 maanden wachten en dat houd met tegen.
heb al 3 maanden op deze auto gewacht,
Maarja net zoals hier gezegt word
eventueel dan zo polo actie paket..

Volkswagen  Polo 6R 
Geen Klein leder pakket en Climatronic is wel een heel verschil. Ik weet hoe graag je de auto wil hebben maar daar krijg je na een paar maanden echt spijt van!

Met het klein leder paket kan ik nog wel leven,
Maar het is de climatoric die het hem doet..
even goede denken.. wat ik moet doen,
want we hebben ook 17 september dinsey geboekt,
dus moet wel een auto hebben,,

Volkswagen  Polo 6R 
Denk ik ook wel, dat je er naderhand spijt van gaat krijgen, wat een zuur verhaal zeg... :evil:

Heb je een goede rechtsbijstandverzekering, zou die eens even een belletje geven.

Ja heb het hele paket allrisk met rechtsbijstand,
denk gewoon dat de dealer het maar achteraf moet gaan doen en de kosten voor hun..

Volkswagen  Polo 6R 
mike2165 zei:
Met het klein leder paket kan ik nog wel leven,
Maar het is de climatoric die het hem doet..
even goede denken.. wat ik moet doen,
want we hebben ook 17 september dinsey geboekt,
dus moet wel een auto hebben,,

Je moet echt je poot stijf houden. Het is hun probleem!
Je moet de auto gewoon niet accepteren zoals ie geleverd wordt. Achteraf inbouwen kan wel degelijk echter kost dit ze teveel.

Geloof me, je krijgt echt spijt!

Sjakie zei:
Geen Klein leder pakket en Climatronic is wel een heel verschil. Ik weet hoe graag je de auto wil hebben maar daar krijg je na een paar maanden echt spijt van!

Precies wat Sjakie zegt... Ik zou zelf ook niet nog eens 2 maanden kunnen wachten. Maar klein leder en climatronic zijn toch aardige opties?! Ik weet niet of je de auto zelf nog gaat verkopen particulier, maar dat zijn dat ook zeker +punten. En inderdaad, stel dat je je auto 3/4 jaar houdt.... Zou toch zonde zijn als je die tijd geen climatronic tot je beschikking hebt?

Laat de dealer ook maar een vervang auto regelen...

mike2165 zei:
Ga dadelijk maar eens langs de dealer,,
laat weten hoe het afloopt.

"Hey, menneke,"
"Oh, dag Mike, al accesoires kunnen uitzoe..."
"Accesoires?! Eikeltje, jij gaat voor mij een goeie auto bestellen, en rap een bietje.
En ondertussen wil ik die Golf 6 GTI te leen hebben"

"Maarrr meneer..."
"Niks te gemaar, of moet ik mijn broer halen!?"
"Nou nee laten we even rustig aan do..."
"RUSTIG AAN?! Jij denkt mij een halve auto te kenne verkopen he, mannetje"
"De Golf GTI wilde u?"

8-)

Zeker HUN probleem, (ik) zou auto opnieuw laten bestellen, en ter compensatie, zouden ze jouw een Polo moeten meegeven voor je reisje naar Disney.

(Desnoods tegen een zeer gereduceerd prijsje)

Niet accepteren zeker niet zonder climatronic, dat is gewoon klote geen climatronic.
Zijn probleem, hij moet het gewoon regelen ruilt ie hem maar om ergens in het land met wel die opties desnoods met meer opties, extra kosten voor hem uiteraard.

Rood is alleen lastigere kleur.
Hij moet je zeker een auto meegeven voor Disneyland. Is wel het minste wat ze kunnen doen.

NIET accepteren en nu direct je rechtsbijstandsverzekering (rbsv) inschakelen. Zelf niks meer doen bij de dealer of er heen gaan. Laat die van de rbsv het maar voor je regelen daarvoor heb je ook de rbsv ;)

In iedergeval je rechtsbijstand op de hoogte stellen. Kunnen ze je vertellen of je het wel of niet eerst nog zelf kan doen.
Met een beetje dealer moet je er uit kunnen komen. Hij heeft niks aan een conflict.

sja als je het echt een probleem vind van dat Climatronic (het werkt wel SUPER dat ding moet ik zeggen...) dan zou ik de auto gewoon niet accepteren.
Of anders Polo Actie pakket idd ;) OF achteraf inbouw van Climatronic...is dat eigenlijk moeilijk dat achteraf inbouw?

Mijn dealer zei dat het "niet" te doen is.
Als in unit vervangen en klaar.
Heb het destijds gevraagd ivm voorraad auto.

@ Mike ze hebben genoeg rode highlines staan, laat ze hem maar omruilen voor een highline staan met dezelfde opties zonder bijbetaling (of heel weinig), dat zou mijn voorstel zijn...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!