@KennyBlock Als je dit topic leest vanaf het begin staat er dat je een licht en regensensor als optie in je auto moet hebben.
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
@KennyBlock Als je dit topic leest vanaf het begin staat er dat je een licht en regensensor als optie in je auto moet hebben.
Bij deze schakelaar heb je verder geen extra opties nodig.Is die schakelaar het enige dat je nodig hebt of moet de auto ook een bepaalde optie hebben?
Bevestigd.Denk dat regen en licht sensor één is, kan iemand dat bevestigen?
Licht aan je BCM of dat mogelijk is, vaak is dit niet het geval en ben je dus aangewezen op een lichtschakelaar van AliExpress om de BCM te omzeilen.Ik heb ook een klein vraagje, en die past prima in dit topic. Ik heb namelijk ook en regen/licht sensor, maar geen automatische verlichting. Is dit gewoon een kwestie van schakelaar wisselen, en kan ik dat ergens aan herkennen? Of moet er meer veranderd worden?
In een 6R en 6C is de regensensor/lichtsensor altijd één unit, dus wat je noemt klopt niet.Volgens mij heb je dan geen lichtsensor, maar enkel een regensensor? Zoals meerdere VW modellen. Dan zou de sensor vervangen moeten worden voor een ander type, en je een schakelaar moeten kopen met 'auto' stand (niet die van dit topic)
Licht aan je BCM of dat mogelijk is
7E0 937 089 x = opvolger 7H0 937 089 x + groot licht assistent + Discover apparaten
Kan nietMisschien een beetje offtopic, maar ik ben dan heel nieuwsgierig. Stel ik wissel mijn BCM uit met een 7E0 (als dit al mogelijk is) dan zou ik dus bijvoorbeeld een discover media systeem kunnen retrofitten? en er een (bijna) 6C van kunnen maken. of is de rest van de auto dan incompatibel? (Cluster, oude radio enz enz)
De 7H0 937 089 x is toch ook in staat de 6C led koplampen aan te sturen?
toppie! hoef ik alleen schakelaar te bestellen. zonder lelijke oogjes in de schakelaarBevestigd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.