Beter zo'n lichtsensortje in de schakelaar dan een extern draadje met sensor daaraantoppie! hoef ik alleen schakelaar te bestellen. zonder lelijke oogjes in de schakelaar
VW
Polo 6R
1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering
Beter zo'n lichtsensortje in de schakelaar dan een extern draadje met sensor daaraantoppie! hoef ik alleen schakelaar te bestellen. zonder lelijke oogjes in de schakelaar
Hallo forum leden,ik heb een vraag over the Warriors Arow headlight,bleutooth, blijven die instellingen er in staan als je ze geactiveerd heb,ook als je de telefoon niet bij je heb? of is die afhankelijk van de verbinding,in dat geval lijkt het niet handig.
Je hoeft alleen die dingetje te kopen swa.Moet ik voor deze coderen of alleen die ding kopen ?
welke app moet je downloaden?Ik heb deze van Ali:
€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
US $37.15 |WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Werkt echt ontzettend goed! Mét bluetooth zodat je instellingen kan doen (zoals lengte van ch/lh, sensitiviteit van de autofunctie, welke verlichting er aan moet, etc.) Bochtverlichting en dagrijverlichting werken dan ook nog. Ik zal even een filmpje maken!
CFA lightwelke app moet je downloaden?
Dan heb ik schijnbaar geluk gehad. Wist niet dat dat nog aan je bcm kon liggen. Ik had een 2e hands lichtschakelaar gekocht en het type sensor omgecodeerd naar RLHS. Dit werkte gelijk zonder extra kabel te trekkenNee, niet helemaal. Je moet een kabel naar de BCM trekken en het een en ander coderen met (bijvoorbeeld) VCDS
Ik herken het probleem niet, wel dat koplampen gaan flikkeren. Welke lichtschakelaar heb je?Beste leden....
kan iemand mij vertellen wat er bij mijn schakelaar fout gaat. Zie de video.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.