Klopt andere aansluiting.Alleen werken deze schakelaars niet op een 6C. Die is net wat anders volgens mij.
Ik kan ook de juiste niet vinden voor een 6c
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Klopt andere aansluiting.Alleen werken deze schakelaars niet op een 6C. Die is net wat anders volgens mij.
6C is de kleine 10-polige stekkerDus de 6c heeft geen 10pin of 14pin aansluiting? Of is de houder gewoon anders? Ik heb een 6r dus geen idee, gewoon voor info
Ha, dus de eerste link is al een optie, die kan zowel een 10pin als 14pin schakelaar leveren. Maar die is wel als voorbeeld. Dacht al, mijn 6r heeft ook 10 pin na inbouwen van de RLS sensor.6C is de kleine 10-polige stekker
De is wel vindbaar indd.... maar met roodlicht nietje moet wel opletten dat een 6C een hele specifieke lichtschakelaar heeft. 0 bovenaan op 12 uur (niet auto) en de mistlampen voor en achter gaan via 1 pin. je kunt dus niet zonder meer een 6R (golf 6) auto light schakelaar in een 6C zetten. wel die van een golf 7, maar dan heb je witte lampjes ipv rood.
met lichtsensor vind je ze niet bij de dealer denk ik.misschien niet op aliexpress maar in de andere circuits wel... ebay, onderdelenlijn, dealer, marktplaats
Ik zie dat deze advertentie sinds kort offline is maar ik heb vorige week oid ook deze besteld. Ik wist niet dat de via de app ook de sensitiviteit van de versie met ingebouwde lichtsensor kon wijzigen anders had ik die wel gekozen.Ik heb deze van Ali:
€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
US $37.15 |WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Werkt echt ontzettend goed! Mét bluetooth zodat je instellingen kan doen (zoals lengte van ch/lh, sensitiviteit van de autofunctie, welke verlichting er aan moet, etc.) Bochtverlichting en dagrijverlichting werken dan ook nog. Ik zal even een filmpje maken!
Alleen als je een BCM hebt die dat ondersteunt (start/stop of xenon fabriek af)Ik heb zelf al een regencensor af fabriek. Kan ik dan gemakkelijk een OEM schakelaar ergens kopen met “auto” stand en de lichtcensor aan laten programmeren ?
Dank voor de snelle reactie! Wat kost een nieuwe BCM die dat ondersteuntAlleen als je een BCM hebt die dat ondersteunt (start/stop of xenon fabriek af)
Ik ken iemand die dat doetbcm is het geld niet, het inbouwen/coderen daarentegen is nogal een klusje
Op Ali vind je de goedkopere variant voor automatische verlichting, werken wel gewoon prima hoor, ik heb er zelf ook een. Maar omdat je een regensensor en startstop hebt kan @joosspekloos het ook voor je inbouwen, dat is in mijn optiek wel veel mooier!Iemand enig idee waar ik er een voor een 6c kan vinden? loop me een ongeluk te zoeken op ali voor een versie waar je met bluetooth kan instellen kan er gewoon geen vinden.. ik las hierboven trouwens dat dit misschien niet nodig is als je een regensensor en startstop hebt? ik heb beide!
Kan iemand me verder helpen in mijn reis naar ch/lh
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.