Top thanks, helaas dus geen gemakkelijke manier om achteraf automatische verlichting in te bouwen in de AW.
VW POLO
AW
1.0 Parrelblack
Ik heb een regensensor in de ruit zelf, dacht dat ik een andere schakelaar kon halen en klaar maar blijkbaar gaat dat niet zo makkelijk.De sensor lag bij mij in het midden van het raam net onder de roosters hiervan.
Kabel was netjes weggewerkt tussen raam en dashboard.
Of @joosspekloos sponsoren....
En?Ja die zou hem zo in mogen bouwen voor mij en wil daar ook best voor betalen.
Maar zie dat die in Eindhoven woont dat is zeker 2 uur rijden voor mij.
Jij en ik vinden het geen probleem om een paar honderd KM te rijden, muziek aan, gas er op en 2x stoppen voor een lekkere frikandel. Maar ik begrijp wel dat niet iedereen er zo over denkt.... die vinden twee uur rijden wel lang.En?
Als je daardoor een goede werkende schakelaar hebt........
En?
Als je daardoor een goede werkende schakelaar hebt........
Ik denk niet dat ik veel voor je kan betekenen, behalve een aliexpress lichtschakelaar erin zetten wat 3 seconden werk is. Ik zou er geen 400km voor rijden persoonlijk.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.