Automatisch verlichting - Lichtsensor

Start/stop weet ik niet, maar in sommige gevallen zorgt pin 3 (tfl) voor raar gedrag met de ali schakelaars. Als je hem afplakt/ombuigt heb je daar geen last van.
Schakelaartje is binnen! Ik heb ‘m in geklikt, hij houd de parkeerlichten ff aan na vergrendelen auto maar de lichten gaan niet aan bij ontgrendelen, beetje apart. Hij leek ook niet lekker te switchen tussen dag en nacht licht… Misschien ff die pin 3 afplakken?

Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Schakelaartje is binnen! Ik heb ‘m in geklikt, hij houd de parkeerlichten ff aan na vergrendelen auto maar de lichten gaan niet aan bij ontgrendelen, beetje apart. Hij leek ook niet lekker te switchen tussen dag en nacht licht… Misschien ff die pin 3 afplakken?
Dat zou ik sowieso doen idd. De mijne werkt verder wel goed maar heb toch besloten voor de bluetooth variant te gaan (blijkt dat hier nog een oud telefoontje ligt waar de app op zou moeten werken). Reden is dat ik wat dingen wil aanpassen en dat valt nog niet mee met die ik nu heb. Met de app lijkt dat een fluitje van een cent te zijn. Als het goed is krijg ik de bluetooth variant binnenkort binnen, is onderweg. Wellicht dat ik de andere hier nog te koop zet.

Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Dat zou ik sowieso doen idd. De mijne werkt verder wel goed maar heb toch besloten voor de bluetooth variant te gaan (blijkt dat hier nog een oud telefoontje ligt waar de app op zou moeten werken). Reden is dat ik wat dingen wil aanpassen en dat valt nog niet mee met die ik nu heb. Met de app lijkt dat een fluitje van een cent te zijn. Als het goed is krijg ik de bluetooth variant binnenkort binnen, is onderweg. Wellicht dat ik de andere hier nog te koop zet.
Ik zal eens kijken of dat lukt dan, ik had er al wat mee geprobeerd maar de tape scheurt steeds door waardoor er toch steeds contact is…

Welke had je nu besteld als ik vragen mag?

Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!