Hier ook succes!!!!
ik moet Reinier nageven, 't is 'm echt gelukt!
en nu mij dus ook
Tjek ut rezultaadt!
ik moet Reinier nageven, 't is 'm echt gelukt!
en nu mij dus ook
Tjek ut rezultaadt!
VW
6R
1.2TDI
kraak mij is niet af!PRIdEVisions zei:ja echt eh, je ziet altijd zo mensen op youtube hun koffer opendoen met het knopje, maar je ziet nooit dat ze daarna met 4 man de koffer proberen toe te krijgen xD
Gewoonjan zei:
ghehe, dit komt omdat je redelijk door moet drukken aangezien de dempers flink hard tegendrukkenenzolino zei:Hhaha je gooit em wel hard dicht! Ik laat de mijne altijd zelf vallen... Maar dit kom ckr door nieuwigheid van de poppers? En is het 1 x dichtgooien en niet meer open krijgen of is het 10000x dichtgooien en niet willen sluiten. Kwil namelijk niet voor lul staan bij de supermarkt als ik em mooi open doe en niet meer ken sluiten. bTW als ik et wil kom ik wel ff mn polo bij jou showen minimeet en wat pics schieten en daarna fixen we het wel bij jou...
Bas zei:Ja en das duur xd Eerst ff een tank benzine verstoken dan nog op die boot en daarna ook nog weer terug
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.