Re: Hier ook succes!!!!
enzolino zei:
Hhaha je gooit em wel hard dicht! Ik laat de mijne altijd zelf vallen... Maar dit kom ckr door nieuwigheid van de poppers? En is het 1 x dichtgooien en niet meer open krijgen of is het 10000x dichtgooien en niet willen sluiten. Kwil namelijk niet voor lul staan bij de supermarkt als ik em mooi open doe en niet meer ken sluiten. bTW als ik et wil kom ik wel ff mn polo bij jou showen minimeet en wat pics schieten en daarna fixen we het wel bij jou...
ghehe, dit komt omdat je redelijk door moet drukken aangezien de dempers flink hard tegendrukken
en ik heb toevallig vanmiddag gehad wat jij net illustreerd, maar mij boeit dat niet zo; ik was allang blij dat ik geen faceplant kreeg van de kofferklep :lol:
ik wacht 't nog even af, maar als ik 't weet te presteren om iemand voor z'n hazzes te meppen met die klep komt er sowieso een stikker op: 'PAS OP! zwenkt uit'
euhm... mini meet?
niet dat ik daar iets tegen heb, maar je weet hoe ver dat rijden is? XD
zovan jij omgeving rotterdam, ik 10 min. rijden van de duitse grens
maw dat is nog wel een pokke end 0=)
miss dat Reinier je hier evt wat gemakkelijker mee kan helpen? hij kreeg namelijk de rustplaatsen van de puffers er wel uit en ik niet dus heb redelijk riskant met de dremel bij mn auto gewerkt en dat doe ik liever niet bij andermans auto :roll:
nouja miss met nog veul meer schilderstape dan op die van mij
maar verder lijkt 't me wel vet om een keer een (mini)meet hier in 't oosten te hebben hoor, alleen moet je wel weten dat ik niet de meest praktische persoon ben voor jou om naar toe te gaan
met de midwintermeeting toentertijd kwam ik hier net om de hoek kijken dus had toen nog niet echt zin om er naar toe te gaan, maar ik las laatst al iets van een toer tochtje door 't oosten?
IK BEN VOOR!