@
Mik3JZ, vacuüm
dit probleem is al eerder naar voren gekomen in dit topic, is er gewoon heeeel ietsiepietsie te veel van de puffers af
maar dat plakken bij mij komt doordat ik heb geprobeerd de puffers weer iets op te hogen met ducktape (echt absoluut niet doen!!!), maar dit uiteindelijk geen zin had omdat mijn afgevlakte studjes begonnen te plakken bij een temp vanaf 18 graden
beste is gewoon rubberthule afdicht dopjes te kopen
heb dit zelf niet gedaan omdat ik bij de eerste winkel waar ik kwam echt verschrikkelijk werd behandeld en ik toen scheldend de winkel uit ben gegaan.
komt wss omdat ze zoiets hadden van 'ach neeh, niet alweer zo'n 19 jarige met te enthousiaste ideeën'.. beetje jammer vond ik dat.
maar in mijn driftbui heb ik dus de studjes afgeslepen met een dremel (pas wel heeeeeel goed op voor je rubbers, die raak je nog eerder dan je lak namelijk) en dat werkte ook
al ben ik nu toch aan 't opteren om die rubber dopjes te verkrijgen, maar sowieso dat ik iemand van het forum hiervoor ga betalen, kheb geen zin om wéér bevooroordeeld te worden
@iedereen
dus als iemand mij uit de brand wil helpen??
@
ger, wanneer blijft jou klep dan hangen eigenlijk?
@ de rest van de posters, heb ik dan zo'n chille dealer? :lol:
volgens mij vinden ze 't bij mij allemaal wel leuk om van die subtiele updates te zien :lol:
(kunnen ze evt ook weer klanten helpen als die daarom vragen denk ik dan
)
oh en wat ik ook heb gemerkt is dat 't een heerlijk stelletje 'ouwehoeren' zijn, oftewel zoals ik wel gewend ben hier in haaksbergen (zulk soort collega's had ik namelijk ook toen ik nog werkte hier) :lol: :lol:
(maw ik heb niks dan lof over mijn dealer, heeft me er prima mee geholpen toen de dempers en de puffers op back order stonden, khad ze namelijk met 2 dagen
wat met back order als je pech hebt ook zo 2 weken kan worden :roll: )