Betaling aan CJIB :)

Hallo Hallo,

Jullie kennen volgens mij allemaal vast wel de befaamde CJIB Envelop?
Ik heb er deze week helaas weer eens één op me deurmat gekregen..

En ik dacht gelijk.. misschien grappig om elkaar te vertellen.. wat voor bekeuringen de mensen hiero zo allemaal hebben gehad en waarom?
Zal ik maar beginnen?

Ik ben in totaal iets van 600-700+- euro helaas kwijt, aan bekeuringen..
Allemaal snelheidsovertredingen op één na.. Ik droeg geen gordel.

Me hoogte boete is 230 euro. *auw* Ik reed 91, waar op dat moment 50 was toegestaan.. dit was op de leeuwarderweg te Amsterdam. (de weg van de ringweg a10 bij A'dam Noord eraf riching de ijtunnel)

En me laatste bekeuring is van 24 september '09 , 150 eurootjes... had een tikkeltje haast richting Apeldoorn, dus trapte me gaspedaal aardig in.
Waarop ik dus geflitst werd op de a1, met een snelheid van 151. Met een correctie van 5 km/u. Want het is toegestaan om daar 120 te rijden. Dus in totaal 26 km/u te hard: 144 euro + 6 administratiekosten: 150 euro

Nu Jullie :cry: :cry: :cry: ..

Als ik hier mijn boetes ga moeten vertellen , heb je ineens een volledige pagina :D

Totaal iets van een 2500euro kwijt ...

Hoogste daarin 1900 euro .
Laagste 130 euro .

Nico9N3 zei:
Als ik hier mijn boetes ga moeten vertellen , heb je ineens een volledige pagina :D

Totaal iets van een 2500euro kwijt ...

Hoogste daarin 1900 euro .
Laagste 130 euro .
1900 euro. Dat is vast een mooi verhaal voor ons maar een slecht herinnering voor jouw.. :|

Tell us , Tell me :D Ben benieuwd.. hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

.... laatst weer een zure bekeuring binnen, moest even voor me werk richting Apeldoorn.

A1 zo'n mooie lange weg.. waar je 120 mag, ik reed 151 bij Uddel.

Gecorrigeerde snelheid 146 km/h = 144 euro + 6 euro administratie kosten =
150 euro boete

Jawel de eerste is binnen :(, een boete van 36 euro voor 10km te hard reed 60 waar je 50 mocht. En het was ook nog op een zondagmorgen :roll:

5 keer voor te snelrijden. kleine 300 euro.
1 keer geen gordel 90 euro
1 keer remlicht kapot 90 euro.
1 keer politie auto inhalen op snelweg maar dan rechts :P 150 euro

pfiew,
zo'n 10x 5 te hard á 15eu
2x rood 150eu
verboden in te rijden rond bord rode rand bij wegwerkzaamheden,
na aanvechten 150eu. anders 450 en voorwaardelijk.
30te hard de 250eu binnen bebouwde kom.
1keer verboden in te halen 150eu

en daarvan zijn er maar 2 met een personenauto gepleegd.
huidige auto's sta ik nog op 0.
gaat alweer 1jaar goed.
overal netjes voor geremd!!!

Volkswagen  Polo AW GTI 
mijn ex bus 2x9km te hard
octavia van pa 1X10 km te hard
mijn polo nog niks
bus van het werk met aanhanger 88 op de autobaan goed voor 21 euro
in bijna 3 jaar dus gaat wel goed
maar laten we het niet over de boot hebben dat is veel dramatischer pfff

Kom ik met mijn boete van 19 euro voor 4 km te hard! :D

2 keer ben ik geflitst op de snelweg, maar nog nooit een mooie envelop ontvangen. Apparaat waren ze denk ik vergeten aan te zetten. :twisted:

Verder niks, mijn TomTom geeft alle flitspalen en mobiele flitsers aan. Vooral het aangeven van mobiele flitsers is erg handig!

- 1x doorrijden bij rood knipperend overweglicht op de fiets (Naaiboete, als ik was gestopt was ik niet eerder dan midden op het spoor tot stilstand gekomen...), die was 25 gulden.

- 1x voor 20 te hard bij werkzaamheden waar op dat moment niet gewerkt werd. (Had telefoontje gehad dat m'n moeder in het ziekenhuis lag met een beroerte en was de enige familie die bereikbaar was en binnen een uur daar kon zijn). Bedrag weet ik niet meer.

- Voor de rest alleen maar snelheidsboetes voor 2km te hard iedere keer :P en allemaal enkel door mobiele flitsers, teller staat op 5 inmiddels. boetes van €30 't stuk :P

Pas geleden 2 gehad in 2 weken tijd van 59 euro..

En vermoed dat er weer 1 gaat aankomen aangezien er van de week op de A2 controle stond en ik een camera op me gericht had waar ik vermoed ik 30 kmter te hard ree... Of flitsen die mobiele flitsers alleen maar de achterkant van de auto? want ik knalde aardig in de remmen toen ik m zag staan :P

michaeltjeh1 zei:
Pas geleden 2 gehad in 2 weken tijd van 59 euro..

En vermoed dat er weer 1 gaat aankomen aangezien er van de week op de A2 controle stond en ik een camera op me gericht had waar ik vermoed ik 30 kmter te hard ree... Of flitsen die mobiele flitsers alleen maar de achterkant van de auto? want ik knalde aardig in de remmen toen ik m zag staan :P

Nee...zowel voor als achter kunnen ze je flitsen...

Ik begin met afkloppen.

Sinds 1995 heb ik mijn rijbewijs en tot op heden nog niet 1 boete gehad.
Over het algemeen rij ik best netjes maar ik ga niet vertellen dat ik altijd de brave jongen uit hang. Dan zou ik liegen.
Ik denk dat het ook wel een beetje geluk hebben is want ik heb het wijzertje toch een aantal keren op 200+ gehad. :oops:

Krijg er binnenkort weer één binnen. 53 euro.
Niet betalen voor parkeren. Dacht dat het op koopavond, vrij parkeren was.

Niet dus :roll:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!