BlackPoloBM!!

Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

hey over de bochtverlichting,

Als je recht staat en je doet alleen je richting aanwijzer uit naar links of rechts dan gaat de mistlamp aan die betreffende kant ook al aan zonder dat je aan je stuur zit .

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Thanks Daniel voor de aanvulling.

PS: Ik wil een GTI grill op mijn auto plaatsen. Ik vind die rode lijnen gewoon erg mooi. Alleen vind ik het jammer dat er een GTI embleem op de grill zit.

Als je die eraf wilt halen zie je dat de honingraat niet mooi loopt onder de plek waar de GTI embleem zit.

Mensen hebben weleens de GTI eraf gehaald en er GTD op geplaatst, maar ook GTD vind ik niet de juiste optie.

Het liefst heb ik er niets op alleen de rode lijntjes, of iets met redmotion Stick Out Tongue

Iemand andere ideeen?
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Met een dremel krijg je dit als resultaat.

2qknwq0-1.jpg


Ik vind het jammer dat de honingraat niet mooi doorloopt.

Ik wil geen GTI embleem erop, mensen gaan dan zeggen dat je anderen wilt laten denken dat je een GTI hebt, terwijl ik alleen dat rode gewoon mooi vind.
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

De embleem die jij had geplaatst van ebay past niet op je grill.

Je moet op grilllogo's zoeken. Die hebben dezelfde bevestiging als de originele GTI die op de GTI grill zit.

Zelf ben ik de donkere nog niet tegengekomen.


wlrk7t-1.jpg


Zo ziet het eruit voordat je de dremel gebruikt.



Aangezien mijn Bluemotion een TDI is, wil ik dan als laatste hoop een TDI Logo erop zetten, maar dan ook net als wat jij wilt, een donkere logo.

Foto is van een Golf

badgetdi-1.jpg
 
Re: Mijn Polo Bluemotion 2011

Daniel zei:
hey over de bochtverlichting,

Als je recht staat en je doet alleen je richting aanwijzer uit naar links of rechts dan gaat de mistlamp aan die betreffende kant ook al aan zonder dat je aan je stuur zit .

groet daniel

Afgelopen zaterdag heb ik ook de bochtenverlichting en "aniti-carjack" aan laten zetten. Werkt super!! Jullie beiden bedankt voor de uitleg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!