boy's polo 9n3 tdi airride klaar!

hallo ik ben boy ik ben 20 jaar, en na een tijdje rond te hebben gekeken dacht ik van ik maak me eigen project pagina en hierbij is ie dan. Big Grin

ik heb een polo 1.9 tdi sportline ik moet zeggen rijd aardig goed hiervoor had ik een golf 3 1.8 66kw maar na een aanrijding door iemand ander zijn schuld moest ik hem wegdoen :cry:

ik heb nog een hoop plannen in de toekomst dus wie weet wat het gaat worden Big Grin
ik heb hem pas een paar maanden dus.

plannen, nog genoeg schroefset zit er sinds een week al onder nu nog een paar mooi wielen weet nog niet welke, zit te denken aan 17'' bbs madras (passat w8) en om hem een keer te laten chippen, ook wil ik nog een keer een gti intrieur enz enz.

maar genoeg gelult hierbij fotos Big Grin (sorry voor de slechte kwaliteit betere komen nog ;) )


hier schroefset aan het monteren
IMG2011111900059-1.jpg


en zo is hij nu in wintermodus Big Grin hij moet alleen nog aan de voorkant wat lager, want hij is achter lager dan voor :oops:
IMG2011111900062-1.jpg


mvg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: boy's polo 9n3 tdi

Inderdaad een heel goed begin en uit persoonlijke ervaring weet ik dat de 1.9 tdi'tjes in polo heel goed en vlot rijden Big Grin En qua chippen valt er ook enorm veel uit te halen zodus ;) Is het de 100 of de 130pk versie?

Ben benieuwd naar volgende updates ;)
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

die werkplaats is bij een maatje van me bij de bmw in zeist.
en ik heb de 100 pk versie had liever de 130 maar is ook wat prijziger haha.\
misschien van de winter nog even laten chippen bij vvt ben benieuwd hoeveel ze eruit halen en hoe dat gaat rijden dan
Big Grin
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

Als je even de oversteek naar belgië wil maken en naar heinz gaan dan is er zeker veel uit te halen aangezien mijn 100pk versie met chip op maat uitkomt op 155pk/314 Nm zonder enige aanpassing buiten chippen wat erg veel is.. De chip is reeds in 2006 gebeurd en rijdt er nu nog steeds mee rond zonder turbo- of andere problemen, wat je wel vaker hoort na x aantal jaar bij gechipte wagens :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!