boy's polo 9n3 tdi airride klaar!

Re: boy's polo 9n3 tdi

voorproefje van me zomer wieltjes Big Grin : porsche dyno's
373876_200505010037426_100002337847672_4-1.jpg
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

IbifaHo zei:
Hmm nog nooit op een Polo gezien! Uniek zeker en vast. Big Grin Ziet er ook wel knap uit natuurlijk. Welke maten zijn dat? Is, veronderstel ik, met adapters zeker?
achter 8.5j en voor volgens mij 7 of 7.5 weet ik niet uit me hoofd :oops:
en ja uniek is het alleen daarom al heb ik ze haha en heb nu voor en achter 20mm adapters kan voor nog iets breder maar heb ondertussen voor al een 195 band zitten staat beter, op de foto zit er een 185 band omheen vult iets meer mijn wielkast ;), als ik over een tijdje op lucht ga rijden komt er weer een 185 band omheen Big Grin.
En op de foto toont het niet zo als in het echt moet nog een paar mooie plaatjes gaan schieten!!
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

ja wil binnekort op airride rijden want kan gewoon niet lekker laag met een tdi mijn bodemplaat raakt bij elk hobbeltje in de weg al de grond dus grote kans dat ik een keer mijn carter meepak en die wielen tonen ook mooier als de auto helemaal plat op de grond ligt, me maatje rijd met een golf mk3 op lucht en ik vind het gewoon zo wijs :cool:
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

TDI krijg je ook plat hoor. Een stalenplaatje in de plaats van de bodemplaat en opgelost. Zo heb ik het op de mijne ook gedaan.
Ik rij ook rond op 17'' met 195/40, kassen ook gevuld en door de bodemplaat weg te halen en de stalen plaat in de plaats heb ik nog altijd een goede 6cm bodemspeling op het laagste punt wat met de originele bodemplaat quasi nihill zou zijn.

Maar met air krijg je een Polo (ibiza,fabia) ook moeilijk echt laag. Aandrijfassen werken nogal rap tegen. Ze raken rap de stabilisatorstang.
Persoonlijk zou ik zelf eerder 'investeren' in de stalenplaat en iets lager leggen rondom. Maar dat is natuurlijk eigen mening.
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

ja ik wou sowieso al een andere bodemplaat maar ik heb een fk high sport schroefset en rij achter al op ze laagst zelfs al een strelring ertussen uit en voor nog een cm draad over die set valt me echt tegen kan echt niet laag gewoon :cry:
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

Als je air wil gaan steken zal je ook andere dingen moeten aanpassen, korte stab.stangen moeten er zowiso onder, en wrs ook nog andere dingen. Kortere veren en andere schroefset zou ook al wonderen doen ;)
 
Re: boy's polo 9n3 tdi

ja die schroefset heb ik net een maand vin het zonde om nu al weer te veranderen maar miss hulpveren voor ertussen uit alleen dan zit ik met de apk weer in verband met losse veren als je hem opkrikt Stick Out Tongue deze schroefset rijd overigens wel super, stug en comfort tegelijk een maatje van me heeft een v-maxx schroefset die is wel lekker stug en kan super laag Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!