boy's polo 9n3 tdi airride klaar!

zo ff een paar nieuwe updates ff ander interieurtje gescoord en het front laten spuiten had namelijk heel veel steenslag Stick Out Tongue en gelijk een paar remmen van een polo gti met nieuwe brembo schijven 288mm en ferodo blokken genoeg gelult foto's Big Grin
binnekort ff een g.a.s. airride setje bestellen alleen weet ik nog niet waar en of ze het wel leveren in nederland heb het liefst een 2de hands set maarja Stick Out Tongue

IMG_0245-1.jpg


IMG_0240-1.jpg


IMG_0239-1.jpg


IMG_0224-1.jpg


IMG_0218-1.jpg
 
Hoeveel heb je betaald voor dat herspuiten? ik had eens bij lokale carrossier gevraagd en die zei me dat het toch wel rond de 1000 euro lag om mijn steenslag eruit te halen :( (voorbumper en motorkap hebben al redelijk wat witte plekjes en dat stoort me erg hard op een zwarte auto) maar 1000 euro vind ik toch wel wat teveel van het goede... mooie updates!
 
Dan moet je wel veel steenslag hebben gehad of niet??
Ik zou helemaal gek worden als er na het spuiten een steen tegen de lak komt...

Maar wel een mooie update!!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
mijn maatje is autospuiter het kost mij heel weinig gelukkig binnekort word me voorbumper + grill en roosters ook gedaan en me achterbumper.
mijn motorkap was heel erg heb zelfs met wassen lak van de motorkap afgespoten zoveel steen slag en de vorige eigenaar heeft erop lopen kliederen met een lak stiftje haha Big Grin maargoed nu is het weer helemaal strak gelukkig Big Grin ben er echt blij mee
 
nee op cleaned.be moest er voor naar belgie voorbij antwerpen nog ben er een jaar naar opzoek geweest succes met vinden in ieder geval Big Grin en ik heb nog wel een origineel sportline interieur voor de geintreseerden onder ons voor weinig ?
 
2 viair 450c
1 viair 380c
3 tanks
3/8 kleppen ga 10mm leidingen gebruiken zakt ie heel snel vind ik wel leuk Stick Out Tongue

maar deel de set met een maatje van me die heeft een a4 avant die poten gaan passen onder zijn auto
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!