boy's polo 9n3 tdi airride klaar!

niceee ik vind het echt vet airride met een polo 9n3 kan je gewoon niet laag met een schroefset rij op ze laagst zonder stelringen en nog niet plat :( mijn golf 3 lag bijna met de lip op de grond en nog 12 cm schroefdraad over haha
 
@webcrtor: moeten jullie de hele auto terug naar origineel bouwen als deze voor de APK gaat? Als dat zo is, wat een gedoe dan telkens...:S

Ik heb momenteel een schroefkit, dus ik heb 1 keer een dure(100 euro) extra keuring moeten doen om hem als verlaagd voertuig in te schrijven en gelukkig hoef ik hem nu enkel elk jaar naar omhoog draaien tot 10cm bodemvrijheid, mijn us module eruit halen en ik ben klaar. Moest ik airride steken, dan moet ik idd elk jaar naar de garage om alles van de airride terug eruit te bouwen en terug de schroefkit te steken, dan naar keuring en dan weer naar garage om de air weer in te bouwen.. Als student is dit dus onmogelijk spijtig genoeg om zo een budget te hebben enkel voor de autokeuring :)
 
zo weer nieuw stuurtje erin en nieuwe balgen besteld voor achter die andere die ik had was er 1 van lek .

alleen slecht kwaliteit foto Stick Out Tongue

8F7AA357428B4DED931F390974A8BBD617870000-1.jpg
 
Vandaag een min puntje ging me nieuwe balgen ophalen nog 100 km van huis voel ik me hele auto trillen.
Langs de kant gaan staan wat bleek nou motorsteun compleet afgebroken.
Gelukkig konden we het Met wat zooi uit de kofferbak voor even fixen en dinsdag of woensdag heb ik gelukkig al weer 2 nieuwe.
Was geen leuk ritje meer daarna, als je weet dat elk moment je blok op de snelweg kan liggen.
Dan ben je goed de sjaak zeg maar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!