boy's polo 9n3 tdi airride klaar!

Bedankt voor de reacties en ja ik kon niet wachten zouden aan komende zaterdag alles eronder bouwen dan beschikken we over een brug maar op straat gaat ook wel heb alles al zovaak los gehad weet het nou wel. Maar achter doen we op de brug.
 
zo alles zit eronder hier het resultaat

polow-1.jpg


polo 9n3 airride g.a.s - YouTube
 
Dik hoor!

NB Wat zijn die twee zwarte vlekken op de foto, op de achterbumper onder het kenteken? Komt dat enkel op de foto voor, of ook in het echt? (Hoop uiteraard het eerste!)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
ja zit schade iemand achterop gereden word volgende maand als het goed is gemaakt heb ook wat aan me voorbumper. Maar ik heb al een nieuwe bumper liggen moet alleen nog de kenteken uitsparing uit en weer netjes gemaakt worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!