Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat heb ik niet gedrukt tijdens het tanken, nadat het vol werd, ik heb het zeker over het hoofd gezien want ik heb het namelijk nooit gezienDat zwarte kleine dingetje rechts, die kun je indrukken dan ontlucht die.
Kun je ook het tankpistool tegen aanzetten en dan tanken.
Dat doe ik altijd.
denk je dat mijn auto meer zal weergeven als ik dat zou resetten?Ik zie het al! Door al dat stof zie je de cijfers niet correct meer
Ja ik ben heel blij met 570 of 600 op een tank. Lijkt ie alleen te halen met enkel snelweg kilometers en niet te hard rijden.
denk je dat mijn auto meer zal weergeven als ik dat zou resetten?
1 op hoeveel rijdt de 1.2tsi met 105pk?
1 op hoeveel rijdt de 1.2tsi met 105pk?
1 op hoeveel rijdt de 1.2tsi met 105pk?Vind je dit veel of weinig? Diesel of benzine?
Die van mij geeft ongeveer het zelfde aan geloof. Maar ik ben blij als ik t ook haal. Zuinigheids wonder vind ik de 1.2tsi 105pk in ieder geval niet.
Dat zijn nog is mooie waardes.Als ik voornamelijk op de snelweg heb gereden en ik ga dan tanken, kan ik met een volle tank 1100 km rijden. Als ik voornamelijk in de stad heb gereden, kan ik met een volle tank 730 km. De computer berekent de nog af te leggen weg adhv je rijgedrag gedurende de laatste x-aantal kms.
Als ik in een file terechtkomt, kan me dat zo 200 km kosten.
BTW ik rijd nog een Fabia diesel van 2011 met een 55L-tank. De motor van deze Fabia is echter dezelfde als die van de Polo. Ik weet alleen niet welke Polo .
Dat zijn nog is mooie waardes.
Komt dat puur door dat kleine motortjw voorin of helpt de dsg bak daar ook aan mee?
Vroeg schakelen of zo iets?
Tip: gebruik bij het tanken altijd een plastic handschoen, die hangen meestal in de buurt van de pompen. De handgrepen van het tankpistool is een bron van bacteriën, ( was ook onlangs in de media ).
BTW ik rijd nog een Fabia diesel van 2011 met een 55L-tank. De motor van deze Fabia is echter dezelfde als die van de Polo. Ik weet alleen niet welke Polo .
Fabia 2011 diesel zal 90% zeker een 1.2TDI zijn... Ze zijn ook in 1.6TDI verkocht, maar die zijn vrij dun bezaaid.. Als je je kenteken bij RDW invoert zie je bij motor en milieu de cilinderinhoud staan, dan weet je het zeker.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.