brandstof

Ik heb nog nooit gehoord van een ontluchtingsnjppel. Dafuq is dat? Zit die in je vulpijp ofzo? Hoe werkt dat Stick Out Tongue
Als je je tankdop opent zit er rechts een zwarte nippel. Die kan je tijdens het tanken ingedrukt houden met de slang. Bij mij kan er na het standaard afslaan omdat de tank vol zit nog 12 liter bij..
Mijn dieseltje staat nu op 970 en ik kan nog 340 rijden zegt de computert..:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Net voor het eerst effe uitgeprobeerd maar dat scheelt echt effe 17 euro Wat er nog bij kan na de klik :O

Kan er nu 1100 mee rijden Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Heb je de helft over je schoenen gegooid? Ik krijg er maar 7/8 liter bij.. x 1,30 de liter... ;)

Hahaha. Kan ook de vreselijk hoge dieselprijs zijn geweest natuurlijk maar ik moest gewoon een dikke 75 euro afrekenen.... Wat normaal 50 is ofzo

Btw 1,30 de liter?! Waar woon jij dan?
Pompje staat op 1,49 hier hoor
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
nee, ik hield meestal de mond van het brandstof pistool 5mm uit de opening.
dan vult en de tank, en het ontluchtingskanaal.


en als je de vulmond wel helemaal naar binnen steekt kan hij zijn druk gewoon via de ontluchting kwijt.
het helemaal vol tanken lukt dan alleen niet snel en goed
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Hahaha. Kan ook de vreselijk hoge dieselprijs zijn geweest natuurlijk maar ik moest gewoon een dikke 75 euro afrekenen.... Wat normaal 50 is ofzo

Btw 1,30 de liter?! Waar woon jij dan?
Pompje staat op 1,49 hier hoor

hoe kan ik op me dashboard zien hoeveel mijn auto rijdt op 1 liter? bij welke km stand moet ik naar kijken?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Als je je tankdop opent zit er rechts een zwarte nippel. Die kan je tijdens het tanken ingedrukt houden met de slang. Bij mij kan er na het standaard afslaan omdat de tank vol zit nog 12 liter bij..
Mijn dieseltje staat nu op 970 en ik kan nog 340 rijden zegt de computert..:mrgreen:

Net geëindigd op 1203 kilometer op een tank. Ik houd dit bij in een excelletje (gewoon omdat ik dat al jaren doe en ik een soort van nerd daarin ben:rolleyes:). Het komt neer op 1 op 22,93 bij normaal rijden (wel veel airco en relatief korte stukjes). Ik krijg er bij het normaal afslaan met tanken exact 12,46 liter bij en dan zit mijn polo echt tot de rand aan toe vol met diesel, zeg maar 52,49 liters getankt. Zou graag eens een tank echt proberen zo zuinig mogelijk te rijden en te kijken hoever ik kom. Voor jullie informatie met mijn lupo 3l is het me in 2012 gelukt met 40,73 liter diesel 1529 kilometer te rijden op een tank Big Grin. You do the math..:cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik houd dit bij in een excelletje (gewoon omdat ik dat al jaren doe en ik een soort van nerd daarin ben:rolleyes:).
Is Spritmonitor.de niet handiger? Is ook een app. van.

Ik heb al een aantal keer de 1.000 km. aangetikt (dagteller + actieradius), zat laatst zelfs op 1.040 km. Maar helaas, tegen de tijd dat ik bij de pomp ben dan is er weer een paar honderd vanaf. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
1,30 per liter? We wish hier in Amsterdam e.o. Reken maar op ong 1,45 a 1,49 per liter.


Ik zit hier in omg. Haarlem rond de 1.30 per liter. En dat is niet bepaald de uitzondering. Op mijn vaste woonwerk route kom ik een stuk of 5 pompen tegen die minder dan 1.35 rekenen... waarvan twee langs een Rijks(snel)weg... zowel bemand als onbemand trouwens. Er zal toch daar ook wel een goedkopere pomp te vinden zijn? Brandstofzoeker is een mooie tool! Daarnaast heeft Shell Express z’n brandstofprijzen openbaar op haar eigen website staan.

Op vakantie is het trouwens een ander verhaal en let ik nergens op. Had ik de mazzel dat ik in Luxemburg was. Maar normaal richting Zuid Europa tank ik gewoon langs de snelweg en gooi ik hem vol indien nodig.

Btw 1,30 de liter?! Waar woon jij dan?
Pompje staat op 1,49 hier hoor

Ten zuiden van Haarlem. Woon werk richting Den Helder.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!