Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je je tankdop opent zit er rechts een zwarte nippel. Die kan je tijdens het tanken ingedrukt houden met de slang. Bij mij kan er na het standaard afslaan omdat de tank vol zit nog 12 liter bij..Ik heb nog nooit gehoord van een ontluchtingsnjppel. Dafuq is dat? Zit die in je vulpijp ofzo? Hoe werkt dat![]()

Fijne tip!Dat zwarte kleine dingetje rechts, die kun je indrukken dan ontlucht die.
Kun je ook het tankpistool tegen aanzetten en dan tanken.
Dat doe ik altijd.
Nog een (ex) lupo bestuurder [emoji137]Nee. Maakt niks uit.
Ik heb de Lupo 7 jaar lang vol getankt inclusief de ontluchting.
Dus 34 liter + 8 liter extra
Net voor het eerst effe uitgeprobeerd maar dat scheelt echt effe 17 euro Wat er nog bij kan na de klik :O
Kan er nu 1100 mee rijden![]()
Heb je de helft over je schoenen gegooid? Ik krijg er maar 7/8 liter bij.. x 1,30 de liter...![]()
Hahaha. Kan ook de vreselijk hoge dieselprijs zijn geweest natuurlijk maar ik moest gewoon een dikke 75 euro afrekenen.... Wat normaal 50 is ofzo
Btw 1,30 de liter?! Waar woon jij dan?
Pompje staat op 1,49 hier hoor
hoe kan ik op me dashboard zien hoeveel mijn auto rijdt op 1 liter? bij welke km stand moet ik naar kijken?
Heb je de helft over je schoenen gegooid? Ik krijg er maar 7/8 liter bij.. x 1,30 de liter...![]()
Als je je tankdop opent zit er rechts een zwarte nippel. Die kan je tijdens het tanken ingedrukt houden met de slang. Bij mij kan er na het standaard afslaan omdat de tank vol zit nog 12 liter bij..
Mijn dieseltje staat nu op 970 en ik kan nog 340 rijden zegt de computert..![]()
Is Spritmonitor.de niet handiger? Is ook een app. van.Ik houd dit bij in een excelletje (gewoon omdat ik dat al jaren doe en ik een soort van nerd daarin ben).
1,30 per liter? We wish hier in Amsterdam e.o. Reken maar op ong 1,45 a 1,49 per liter.
Btw 1,30 de liter?! Waar woon jij dan?
Pompje staat op 1,49 hier hoor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.