BrendanJames' White Polo 6R Bluemotion

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Brendan, ben 22 jaar en ben sinds 17 september 2010 in bezit van een Polo Bluemotion.

Even in het kort de specificaties van mijn Polo:
- Candy White
- Metric zwart stof
- Executive Plus:
RNS-310
Alarm Plus
Multimedia box
Telefoonvoorbereiding
- Licht & Zichtpakket:
Regensensor
Auto. dimm. binnenspiegel
- Zijruiten achter en achterruit 35% getint
- Climatronic
- PDC achter
- Multi functie lederen stuur

Ik heb hem via Duitsland naar Nederland gehaald ivm de lange levertijd. Dus eigenlijk is de Polo van 30 augustus en is 17 septmeber op naam gezet in Nederland. Er staat nu na 4.5 maand net 10.000 km op.

FotoXYCCMCYG-1.jpg


Mijn eerste auto was een VW Golf IV 1.6 16v uit 2000 en daar had ik alleen LED achterlichten en Chrome angel eyes op gezet.

FotoYOLNLDNA-1.jpg

FotoNOIIV4TT-1.jpg


Daarna heb ik een Audi A3 1.8T uit 1997 gehad die gechipt was naar 200pk met een intercooler verwerkt in de voorbumper en 18" Audi A8 velgen. Ik vond het wel een leuke/snelle auto (0-100: 6.5sec), maar door teveel roest in de bodemplaat heb ik besloten die weg te doen en heb ik mijn Polo besteld.

FotoTTTYWDD6-1.jpg

FotoD7ORSOIU-1.jpg


Ik wil 2 dingen veranderen aan mijn Polo:
- GTI Xenon koplampen
- 17" Zwarte Boavista's of 17" GTI Detroit's

ps. ik ben heel internet aan het afstruinen om die Polo 6R GTI Xenon koplampen te vinden, maar ik krijg het niet voor elkaar om ze te vinden. iemand een idee waar ik ze wel kan vinden voor een beetje normale prijs, want ik heb wel al bij de dealer gevraagd, maar daar zijn alleen de koplampen al € 400,- ex per stuk.
 
Ik heb het bedrijf ook maar eens een email gestuurd!
Hopelijk krijg ik reactie... maar na het lezen van jullie berichten ben ik er bang voor.
Any way.... dan ga ik ze toch eens bellen aan het einde van de week.

Immers... zoals BredanJames schrijft... Ze zijn echt mooi. En daar kan geen afther market setje tegenop als je het mij vraagt. Zeker niet omdat de GTI lampen met LED zijn.

Maar goed... ik ben pas een tijdje zoekende. Check mijn ad. =>
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/v ... ind=1&fs=1
 
ben bang dat je ze toch origineel van die duitse site moet bestellen
of je moet echt rete mazzel hebben bij een schade auto waar beide koplampen nog intact zijn >_< 400 euro ex btw? dat is toch al gauw 500-600 euro per koplamp?
is bijna de fabrieks prijs...niet echt waard vind ik en plus je hebt ook nog automatische hoogteregeling niet dus dat word een duur geintje

ik ben het met je eens dat looks/afwerking Original > aftermarket verslaat, maar prijs is wel aftermarket > Original
 
ja dat word zelfs zonder licht rijden savonds al genoeg Big Grin
maar 2 x dag rij verlichting is wel overkill hoor...zou het gewoon op 1x houden Stick Out Tongue...wat je maybe wel kunt doen is DRL die mee branden met je dimlicht ofzo zo'n led stripje...ook een goedkopere oplossing by the way dan de GTI lampen ;)

op die manier brand er altijd maar 1 type DRL
 
Ja maar als ik die GTI met ledjes hebt dan laat ik bij de dealer me lichtschakelaar veranderen. kan je gewoon aangeven welke lichten wanneer je aan wilt hebben. Is gewoon een computer die je omzet. Dan laat ik de. DRL bij me mistlampen niet branden en alleen die ledjes van de GTI's. Heb ik alsnog 1x DRL, maar wel de vette versie ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!