BrendanJames' White Polo 6R Bluemotion

vind die goedkope stripjes ook niks!

Iemand bekend met deze leds(zie afbeelding)? En weet iemand toevallig of het mogelijk is een led unit aan te sluiten op je bestaande drl's? Of geeft dat problemen?

vwpolomsdesignracedetai-2.jpg
 
KYC zei:
die Led strips wat Henri heeft gepost zien er best stoer uit
weet iemand welke dit zijn?

wel sjiek hoor zo'n rood voorlipje en rode spiegels Big Grin keer wat anders weer haha

Die zien er idd goed uit he.. Die zijn van MS Design. Ik heb een mailtje gestuurd naar die gasten voor meer informatie over o.a. prijs. Helaas nog geen reactie.

Ik denk dat het wel wat snijwerk in je bumper wordt voor de inbouw! Enig idee of je zoiets direct op je standaard drl's aan kunt sluiten?
 
hmm ja ik denk het ook je zult een gaatje moeten maken in de voorbumper...nou opzicht ook geen probleem maar wel als je alles OEM wilt behouden
maar goed dit ziet er toch best mooi uit vind ik...ben benieuwd naar de prijs
de standaard DRL's zitten in je onderbumper...kweenie of je die aansluiting kan gebruiken...denk niet dat het zo simpel ligt.
 
hmm you got a point...rommelen met de draden kost ons nek (Boordcomputer foutmeldingen)
misschien komt er gewoon een externe unit ofzo die je ergens vast kan klikken waar die de stroom vanaf tapped...enigste wat er dan nog moet gebeuren zijn die gaatjes boren en draden trekken...maar ik denk dat het toch beter is om het door een bedrijf te laten doen (anders sloop je nog iets :shock: )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!