BrendanJames' White Polo 6R Bluemotion

Hoi
Ik zag dat je BI_XENON KOPLAMPEN zocht voor je polo
Je kan ze bestellen bij valeo ondernummer 044451 en 044452 voor links en rechts
Ze kosten ongeveer 170 EURO EX maar ik weet niet zeker of ze dan kompleet zijn( lamp ballast en dergelijke)

GR Relucha
 
ik heb valeo gebeld, maar daar verkopen ze alleen aan bedrijven die hun spullen leveren waaronder de Brezan. onderdeel nummer zijn 044451 en 044452. als je de Brezan bij jou in de buurt belt dan kennen ze de koplampen waarschijnlijk niet omdat ze die nog niet geleverd hebben aan klanten aangezien het een splinternieuw model is de GTI. ze zijn in ieder geval te bestellen bij de Brezan en als je even een dag (mss 2) geduld hebt dan krijg ik de prijzen te horen.
 
Het zijn ook niet persé de koplampen van een GTI, want ook daar zijn ze niet standaard op ;)

Ik had een prijsvoorstel gekregen van €349,00 per stuk bij de Brezan, ben benieuwd wat jij er voor moet betalen..
 
Ik heb ze opgevraagd via mijn neef die bij de Brezan werkt. Prijs was excl natuurlijk, anders had ik ze al wel besteld.

Maar voor €1000 zonder montage en niveau sensoren ga ik ze niet kopen. Dan betaal ik liever €1600 bij de VW incl. montage en sensoren.
 
Het valt mij nog mee 1000Euro.. Op ebay heb ik al een niveau sensor gevonden, die zijn maar 50Euro. Ik heb een kennis (waar ik mijn R32 gekocht heb) die werkelijk alles in kan bouwen. Denk dat ik het al met al wel goedkoper dan 1600Euro kan krijgen!
 
KYC zei:
ik had ze een keer geprobeerd te mailen maar heb nooit een reactie gehad...had het toendertijd opgegeven gezien ik ze toch nog niet ga bestellen Stick Out Tongue

UPDATE: Ik heb reactie op mijn e-mail gehad voor de GTI lampen van www.autoteile-shopping.de ! Lees hieronder:

Hallo,

danke für Ihre Anfrage (Produkt: Valeo Scheinwerfer) bei autoteile-shopping.de.
Leider können wir Ihnen, gemäß den uns von Ihnen in Ihrer Anfrage
übermittelten Angaben, kein NEUteileangebot machen.
Der Artikel ist noch nicht lieferbar.

mit freundlichen Grüßen, Ihr Serviceteam
autoteile-shopping.de
--------------------------------------------------
Strausberger Platz 5
10243 Berlin / Germany
fon: 0180 / 544 51 72 253 [0,12 euro]
fon: 0700/TEILESHOP [0,12 euro HZ | 0,06 euro NZ]
http://www.autoteile-shopping.de info@autoteile-shopping.de
calling from outside germany: +49.30.24721188


Dus.... geen antwoord was hetzelfde als dit antwoord, haha... :) :(
 
serieus je kunt beter aftermarket xenon erin zetten + zelf DRL scoren ofzo (led strip) ik vind 1600 euro BELACHELIJK VEEL geld...
of idd even wachten op een goed aftermarket setje het is ook weer niet dat je zonder xenon of LED DRL kunt ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!