BrendanJames' White Polo 6R Bluemotion

@henri denken is gewoon doen en reken maar op hell yes dat je dat kentekenverlichting mooi vind haha zien is kopen:) hopelijk ben ik over een paar weken klaar met al dat verlichting meuk... Kword wel beetje moe van niet storingsvrije lampjes terwijl ze wel adverteren met canbus storingsvrij
 
volgens mij word er dan zo'n zwart plastic puntje ergens op je bumper gezet (klein gaatje geboord op je bumper) waarbij dat fungeert als hoge druk reiniger voor je koplampen
:) althans dat is wat ik gezien heb bij aftermarket koplampsproeiers...
 
Klopt, maar kans dat de politie je pakt is heel klein, als je echt de gti koplampen neemt zou ik dan een voorbumper nemen met al koplampsproeiers erin, maar een pilot setje xenon of iets dergelijks zou geen probleem moeten zijn, apk is over 2-3 jaar ofso, dan even lampjes weer eruit halen en oude erin en na de apk xenon er weer in Big Grin
 
Voorzien moeten zijn van een koplampreinigingsinstallatie waarmee het gehele of een deel van het lichtdoorlatende gedeelte van de koplamp wordt gereinigd !!

waarom denk je dat ik vraag wat het kost om sproeiinstallatie achteraf in te laten bouwen.
maar ga het toch niet laten inbouwen, maar toch wel gewoon xenon erin zetten
 
Ik heb ff een kleine fotoShoot van me Polo gemaakt. Was voor een opdracht op school. dus ik voeg ze ook ff toe op MyPolo
hij staat wel nog op z'n winterbandjes

FotoKIYSPV3Y-1.jpg

FotoJ7CNFXSN-1.jpg

Foto6RVP7YQ8-1.jpg

FotoDH7WTVVG-1.jpg

FotoCSP3UUX3-1.jpg

FotoAZOXNTQR-1.jpg

FotoTHTINHF8-1.jpg

FotoXFHUESXL-1.jpg

FotoJ4RE8FYP-1.jpg

FotoGLDF6EPG-1.jpg

FotoAJ7ZAUYZ-1.jpg

FotoEA434GAK-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!