Café del MyPolo.nl

Galaxy S2 all the way.. ik heb de s1 al 2 jaar in bezit en nog steeds erg tevreden van! Moest mijne stuk gaan zou ik ook gewoon de s2 kopen. Nu als je nog even kan wachten, de s3 komt binnen een paar maand uit, en dat gaat pas een toptelefoon zijn! (niet dat de s2 een slechte telefoon is, de s3 gewoon nog een stuk beter)

hebben ze die vergelijking ook met de 4S ? Want de 4 is natuurlijk al een beetje verouderd. Ik heb een Iphone 4S en het werkt gewoon makkelijk, er zit niet zoveel verschil tussen deze 2 telefoons. De reden dat ik voor de 4S heb gekozen is omdat ik die samsung net dat beetje te groot vind.

En dat je met een iphone altijd problemen hebt met bluetooth... 4s is inderdaad ook goed, maar wel een prijsklasse hoger, en eigenlijk is het dat niet waard want zelfs de 4s is echt niet beter dan de S2 hoor...

Ik zou je persoonsgegevens back uppen en dan de telefoon volledig resetten naar fabrieksinstellingen, heeft vaak een verbluffend resultaat ;)
Kun je nl ook weer rustig wachten op een betere telefoon ;)

VW  6R  1.2TDI 
Gisternacht zijn bij mij in de straat 3 auto's zwaar beschadigd, waaronder die van mij. M'n gehele rechterkant zit in de prak, 't lijkt verdomme wel een maanlandschap. Dacht eerst dat een of andere idioot er deuken in had geschopt (die hoogte) maar bij nadere inspectie heeft iemand er gewoon een auto/trailer langsheen gejaagd. Van voorscherm tot achterlicht, alles kapot. Maar de spiegel is onbeschadigd.

Ook 2 andere vrijwel nieuwe auto's gewoon compleet in de prak. Geen dader bekend.

Althans, bij de Politie dan, schreven ze op een briefje achter mijn ruitenwisser. In mijn kwaadheid reed ik met een rotgang naar het bureau. Knal hem in het parkeervak... schraap. Kut. Nu ook de linker achtervelg beschadigd. Politie wilde mijn aangifte niet eens aan nemen. "Kom dinsdag maar weer terug meneertje, dan kijken we wel weer verder".

Maar ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden wie dit heeft geflikt. *knip, vooroordelen verwijderd*

Dit is geen toeval meer. Haters.

Laatst bewerkt door een moderator:
OMG.. daar ben je dan mooi klaar mee, genoeg foto's gemaakt? Ook van de overige voertuigen?
Ja man, van mijn auto, de andere auto's, de straat, en alles erom heen. Zelfs een video gemaakt en een panorama shot. Het rechter voor knipperlicht (of links achter) van het voertuig wat ons allen heeft geramt, lag nog op straat.

Op de velg na, wordt het natuurlijk allemaal verzekeringswerk. Maar dit is zo opzettelijk gebeurt; wie weet flikken ze me dit straks zo weer.

Ja - en ook enkel de nieuwe voertuigen eruit pakken! Aan de schades was wel zo'n beetje te zien welke baan het ramvoertuig heeft gereden, namelijk tegen het éénrichtingsverkeer in. Maar alleen de nieuwe autos zijn geramd. De oude auto's die er tussen gefileparkeerd stonden, is niets mee aan de hand.

Die van mij was net van Januari... had 'm gisteren nog helemaal gepoetst.

~ik zal zo eens even wat fotos uploaden.

Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!