Café del MyPolo.nl

Nee, niet door de dader. Wat overigens een wonder was, want er zitten krassen en deuken op zowel het voorscherm als op het achterscherm. Begrijp absoluut niet hoe ze 'm te pakken hebben gehad.

Maar kwaad als ik was, knalde ik 'm met een noodgang in het parkeervak bij het politiebureau, en maakte ik zelf de stoeprandschade aan de linker kant. Nou ja.. ik koop gewoon een nieuwe velg, dan laat ik het bandje verwisselen, en houdt ik deze als reservewiel (al daar niet hersteld).

Maar ik wil - potverdorie - wel met mijn herstelde Polo naar de meeting komen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed voor de Polen, minder goed voor mij. 't was een FIAT UNO!

Fiat_Uno_3d_PICT0113-1.jpg

radD7BE6FU2107Lb-1.jpg

Sodeju, das mooi kloten! :shock:
Hopen dat t snel hersteld is!
Btw je kunt die beschadigde velg ook als reserve band in de auto doen, moet er alleen een nieuwe velg met band komen, maar als je m dan lek rijdt, rijd je wel in stijl met je reserve band :mrgreen:

VW  6R  1.2TDI 
Dit soort volk mogen ze van mij als ze gepakt worden levenslang een rijverbod geven,dit ook als ze het niet expres gedaan zouden hebben.
Helaas zie je dit overal,iets wat netjes en mooi is wordt vernield of het nu je auto is of een bedrijfspand,er lopen teveel gekken los.
Succes met het schadeherstel.

Spijtig genoeg sla je helaas de spijker helemaal op zn kop :(
Hopen dat dat volk nog gevonden word

VW  6R  1.2TDI 
Maar er is licht aan het eind van deze toch vrij lange tunnel!

Heb vandaag m'n Polo laten afhalen - en heb een mooie shadow blue comfortline 1.4 benzine tijdelijk terug gekregen. Wat een monster is dat, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat 'ie flink is gekieteld. Niet alleen lijkt 'ie een veel kortere versnellingsbak te hebben dan m'n bluemotion, hij klinkt ook gewoon veel beter en hangt veel leuker aan het gas.

Overigens was de eerste rotonde wel even schrikken. Hier liggen natuurlijk geen 205 Pirelli's onder, dus dat was flink piepen en toen uitbreken. Maar goed, dat maakte de tweede keer de rotonde rond alleen maar extra leuk natuurlijk. Heb mooi wat strepen getrokken op de rotondes van Euvelgunne / Driebond Stick Out Tongue Ik kreeg de auto overigens met een gemiddeld verbruik van 10.9l/100km. En zelfs na de rotondes en het betere testwerk, was mijn verbruik al gezakt naar 8.9l/100km. Vraag me toch serieus af wat de vorige "eigenaar" met 't beestje heeft uitgespookt, LOL.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heerlijk naar Huissen gereden om aldaar IN de vuilniswagen te gaan hangen/liggen/driedubbelgevouwenbinnenstebuitenondersteboven om een versnellingsbak uit te bouwen :( Nu weer lekker thuis om nog heel even van de zon te genieten.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!