Café del MyPolo.nl

Netjess, blij dat het zo snel gerepareerd is!
Mijn auto wordt misschien ook helemaal opnieuw gepolijst, zitten allemaal felblauwe vlekken op van 1 of ander chemisch goedje op mijn werk..
Omdat ik lang niet de enige ben zal het wel even duren voor ik iets hoor erover :(

Zoo.. vandaag even een honingraatgrille in de BM van GewoonJan gezet. 't Kostte ons behoorlijk geweld om 'm de oude los te krijgen, maar 't resultaat mag er zijn. Vermoedt dat Jan zo wel een fotootje post :)

Daarna hebben we nog even aan m'n vagcom zitten prutsen - echt nice wat je daar allemaal mee kan doen. Dus byebye gordel- en lampencontrole, en hallo bochtenverlichting en automatische deurvergrendeling. Heel erg vet!

Ja, die grille zit behoorlijk vast. Big Grin Ik schrok ook vorige week hoeveel kracht ik moest gebruiken om 'm los te krijgen :shock: Maar met beleid steeds iets meer kracht zetten, niet direct forceren.

Ik ga binnenkort ook met VCDS aan de slag. Ik wil ook nog wat zaken aanpassen.

Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
haha zalig filmpje man :) dikke plaat ook Stick Out Tongue

hoofdpodium zag er ook wel mooi uit vond ik :

was net iets misgegaan met uploaden van mijn filmpje maar ik probeer het nog een keer

Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!