ik heb het laten doen bij pk tuning in utrecht.
100 pk zeggen ze.
wil op de meeting graag vergelijken met andere 1.2 tdi van 100 of 105 pk.
@Laszlo we gaan ff testen ja ))))
dat kunnen we doen... geef je mij wel een voorsprong van 200 meter dan))))en wij racen ja
ik heb het laten doen bij pk tuning in utrecht.
100 pk zeggen ze.
wil op de meeting graag vergelijken met andere 1.2 tdi van 100 of 105 pk.
@Laszlo we gaan ff testen ja ))))
Is goed man!ik heb het laten doen bij pk tuning in utrecht.
100 pk zeggen ze.
wil op de meeting graag vergelijken met andere 1.2 tdi van 100 of 105 pk.
@Laszlo we gaan ff testen ja ))))
race met tractor wel)))))Dat mag helemaal niet hoor racen op een meeting
400 andersdat kunnen we doen... geef je mij wel een voorsprong van 200 meter dan))))
Zoals @TolgaE meld verkopen ze idd 98. Bij shell is de 98 V-Power en bij Esso Premium.Waar kun je dit tanken? Ik kom bij de meeste pompen waar ik tank 2 smaken tegen; diesel en benzine (meestal gewoon 95). Sommige pompen hebben 4 smaken. Dan is er keuze tussen gewone benzine, premium benzine, gewone diesel en premium diesel. Ik ken 1 pomp waar ik competition102 kan tanken. 98 kom ik nagenoeg in NL niet tegen. (ik tank doorgaans bij Shell en Esso, merkloze pompen kom ik nauwelijks)
Zoals hierboven aangegeven overweeg ik om mijn Polo te laten chiptunen bij EQ Performance, alleen hoeft volgens hun mijn DSG niet mee getuned te worden. Voor het toch tunen van de DSG vragen zij €599,-. Zijn er mensen die weten of het verstandig is om een DSG mee te tunen bij chiptunen?
Als de DSG getuned moet worden, dan ga ik eerder naar vagtechniek, dan naar EQ Performance gezien de prijs.
Tankte voor het chippen al 98 met de TSi. Bij de Shell in Waddixveen was het verschil tussen 98 en 95 erg weinig, denk 4-5 cent per liter dus ach, waarom niet? Bij VAGtechniek konden ze middels VCDS al zien dat er 98 in zat door het pingelen?!.Even betreft die tanken dus, zijn er meer mensen die zijn overgestapt naar eu98 tanken na chiptuning? Wat is jouw ervaring hiermee?
Volgende week heb ik chiptuning maar ik vind het maar gewoon eng om te moeten overstappen naar eu98. Betere prestaties dat begrijp ik, maar is best wel stuk duurder....
Even betreft die tanken dus, zijn er meer mensen die zijn overgestapt naar eu98 tanken na chiptuning? Wat is jouw ervaring hiermee?
Volgende week heb ik chiptuning maar ik vind het maar gewoon eng om te moeten overstappen naar eu98. Betere prestaties dat begrijp ik, maar is best wel stuk duurder....
Bedankt voor de reactie! Heb de auto laten tunen zonder de DSG mee te nemen. Volgens EQ performance was dat niet nodig. Heb ook nog een als second opinion nagevraagd bij VAG techniek, maar die vonden het ook niet nodig. Ik zie wel hoe de DSG zich houd.VW heeft de DSG ingesteld op zuinigheid. Dat betekend dat hij heel vroeg al doorschakelt. Als je hem gewoon stationair laat rijden rij je ongeveer 8/10 km denk ik maar dan schakelt hij al door naar je 2. Dit zorgt er voor dat je koppelingsplaten sneller slijten. Het aanpassen van je DSG zorgt er dus ook voor dat je koppelingsplaten het langer volhouden. Dit is mij iig verteld door JD.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.