De betreffende bank kan zo in de Efteling naast het sprookjesbos als ik het zo zie...
Ex: Volkswagen
Polo 6R GTI
& Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine
Maar ik vind dat nogal wat, dergelijke impliciete verdachtmakingen, zolang die niet op meer zijn gebaseerd dan anekdotes en "testjes", waarbij @expor hiervoor al kritische kanttekeningen heeft geplaatst en tevens aangegeven hoe je zoiets op de enige betrouwbare wijze zou moeten vaststellen.
Kwam op een Engels forum het volgende tegen van een tuner:
This vehicle was supported by a panel filter upgrade & front mount intercooler after extensive research concluded the stock vehicles hardware was not capable of meeting the demands of stage 1 software.
je regelmatig het circuit op gaat
Heb VAG Techniek gevraagd hoe ze hiertegenover staan. Zal denk ik ook afhangen van wat voor gebruik je maakt van de auto. Als je regelmatig het circuit op gaat en het uiterste vergt, is zoiets wellicht raadzaam. Maar ik neem aan dat ze weten wat ze doen bij de bekende bedrijven
Het gaat hier om stage 1. Ben benieuwd naar de visie van Vag Techniek.
En wat betreft het rollenbank verhaal, blijf ik er bij dat je dergelijke verdachtmakingen niet kunt maken zonder harde data van gedegen onderzoek. Verhalen van "maatjes" vormen daar geen basis voor.
Wat ben ik blij dat mijn popcorn goed smaakt !
Dit soort discussies zijn altijd erg vermakelijk en de uitkomst vrijwel altijd hetzelfde.
En je leert nog eens wat nieuwe woorden..
roflol!inmiddels heb ik ook pops and bang onder airco knop
roflol!
Kan dus aan en uit?
iemand van hier?
mag gratis op testbank en logging komen doen, want dit kan echt nooit
71pk en 179 nm erbij dmv software en een uitlaat een andere uitlaat...
Geloof er ook weinig van.
Tenzij ze over de veilige waardes zijn gegaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.