zeker
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Leek me wel leuk; heb het overigens niet zelf gedaanWaarom heb je er eigenlijke en milltek op gezet?
Als ik die uitdraai bekijk hebben ze 210 wiel PK's gemeten, 237 'motor' pk's. Dat lijkt mij genoeg reden om toch nog eens te bellen met Vagtechniek? Er moet toch wel meer uit die 2.0 te halen zijn zou je denken?ja klopt, dat was wat die jongeman als schatting gaf. Nu betreft de waarde volgens Insoric de wiel-pk's en er gaat het nodige verloren tussen motor en wiel. Het zal dus wat hoger liggen en ik ga dus zekerheidshalve maar uit van de waarden die VT opgeeft. Wat dat betreft dus niet echt veel wijzer. Behalve dat de curves mooi zijn en de aanvankelijke inschatting wel wat erg flatteus was
De vermogensmeting (gelijk laten doen met de Milltek) met Insoric viel wel wat tegen wat de PK's betreft (237). Maar hij rijdt er niet minder om; de curves zien er goed uit. Ik weet verder ook niets van (de betrouwbaarheid van) dit systeem, waarbij het vermogen onder normale omstandigheden, op de weg wordt gemeten.
Als ik die uitdraai bekijk hebben ze 210 wiel PK's gemeten, 237 'motor' pk's. Dat lijkt mij genoeg reden om toch nog eens te bellen met Vagtechniek? Er moet toch wel meer uit die 2.0 te halen zijn zou je denken?
Maar die performance monitor zegt dus eigenlijk ook niets, want die kwam bij mij bij vol vermogen op 200 Kw
Maar hoe hebben zij dit aangepast?
Je kan er van alles van maken maar als het niet klopt..
Hier blijft die overigens gewoon op 147kw hangen, heb er niks aan gedaan.
die kan je gewoon aanpassen in de tuning file
Ik ben ook echt benieuwd wat ze mij beloofd hebben....Insoric is opzich wel leuk, maar kan je niet vergelijken met een echte testbank zegmaar, systeem is daar te onnauwkeurig voor.
Maar denk dat het opzich toch wel evengoed klopt hoor zonder mezelf tegen te spreken op mijn zin hierboven, dat je tussen de 235 en 260 ofzo uitkomt met stage 2.
Ben alleen meer benieuwd naar jou temperatuur van je inlaat, want die 270 vind ik
zoals ik al had aangegeven is het blok begrenst ofja wordt het lastig ivm de hitte, iedereen lachte mij hier toen bijna vierkant uit, maar vagtechniek was niet heilig en zal nooit heilig zijn, zeker zonder testbankmeting maar even roepen dat een auto 270pk heeft of iets is best gevaarlijk, want elke auto is anders, mijn gti is anders dan jullie gti bijv, klokken over algemeen wel beetje zelfde stock maar zit evengoed verschil in. daarom is chippen met testbank altijd de eerlijkste manier vind ik en dan geen insoric maar echte testbank.
tevens is meten in de 3de versnelling niet normaal, is normaal altijd in 4 of 5 ipv 3de versnelling wat bij deze insoric meting is gedaan...
als we binnenkort de testbank dag doen, wil ik de autos wel eens vergelijken met elkaar wat ze nu echt doen..
Die 270 was overigens niet beloofd, maar was een inschatting van de betreffende persoon. Lijkt nu dus wel wat erg optimistisch. Zo leer je telkens wat. Ben nu wel benieuwd wat er op een bank uit komt rollen
Zo is hettja dat kan 239 zijn dat kan 269 zijn.
Niet teveel op cijfers vastbinden, als het maar goed rijdt!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.