Toevallig nog polo’s van het forum dit weekend bij JD geweest? Hoop voorbij zien komen namelijk hehe
Al resultaten hier ???
Zijn meerdere zeer benieuwd hier.
We blijven uitkijken naar de uitdraai balen dat er schade is (grote schade ?).is onderweg, de auto pakt het vernogen later op en houdt langer aan, waardoor minder spinnen is onderin.
Er is iemand op mij geknalt en op moment zijn we bezig de auto te herstellen en tevens ivm privé omstandigheden even niet kunnen afmaken nog
Verwacht komende maand de stage 3 nog meer te gaan optimaliseren en dan zal de uitdraai volgen en meer info
heb wel pops and bang op sportknop dus as iemand dat wil, stuur maar een pb
Want nog niet super veel tuners kunnen dit
Morgen,Nou, wat koppel betreft zit het wel goed, maar in de pk's zit nog wel wat ruimte. Wat denken jullie, dit maar eens voorleggen aan Vag Techniek?
Ik heb een 100-200 tijd van 14 secondes, gemeten met een externe GPS box, niet op de teller.Je had een 100-200 tijd van 15/16 seconden toch? 5/6 seconden sneller op de 100-200 sprint ga je niet halen met maar 19 pk extra dunkt mij. Je prestaties zouden een hogere pk waarde verwachten
Ik snap alleen die inschatting van 270pk niet, maargoed.Ja, op zich lijkt het me simpel; terug naar VT, daar op de bank en dan hangt het er van af of het daar ook substantieel minder is dan ze opgeven
Moeten ze wel eerst banken, dan aanpassen en dan weer banken.Ja, 98. Verschil voelt ook wel als meer dan die 220 pk. Ja, 1+ werd al gesuggereerd, ga straks bellen. De vraag is dan natuurlijk hoe het zit met de kosten. Wil best wat betalen, omdat ik geen + had, maar niet het volle pond voor 1+ natuurlijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.