chiptuning Polo AW GTI 2.0 tsi

Al resultaten hier ???
Zijn meerdere zeer benieuwd hier.

is onderweg, de auto pakt het vernogen later op en houdt langer aan, waardoor minder spinnen is onderin.
Er is iemand op mij geknalt en op moment zijn we bezig de auto te herstellen en tevens ivm privé omstandigheden even niet kunnen afmaken nog
Verwacht komende maand de stage 3 nog meer te gaan optimaliseren en dan zal de uitdraai volgen en meer info

heb wel pops and bang op sportknop dus as iemand dat wil, stuur maar een pb
Want nog niet super veel tuners kunnen dit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Rednier
is onderweg, de auto pakt het vernogen later op en houdt langer aan, waardoor minder spinnen is onderin.
Er is iemand op mij geknalt en op moment zijn we bezig de auto te herstellen en tevens ivm privé omstandigheden even niet kunnen afmaken nog
Verwacht komende maand de stage 3 nog meer te gaan optimaliseren en dan zal de uitdraai volgen en meer info

heb wel pops and bang op sportknop dus as iemand dat wil, stuur maar een pb
Want nog niet super veel tuners kunnen dit
We blijven uitkijken naar de uitdraai balen dat er schade is (grote schade ?).
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
A.s. woensdag ga ik naar VVT voor een rollenbank run. Geen zorgen, aan de hier te plannen rollenbank meeting doe ik ook gewoon mee. Alles onder het motto: hoe meer metingen hoe meer info. Dit gezien de onzekerheid waarmee de diverse waarden zijn omgeven.
Tot nu toe had ik een inschatting bij Vag Techniek van 270 pk, waarvan ik nu toch ook denk dat het een slag in de lucht was, waaraan geen enkele waarde valt te hechten. Verder een tegenvallende meting van 237 pk met het Sensoric systeem, waarvan de betrouwbaarheid discutabel is en waarmee bovendien werd gemeten in de 3e versnelling (Dank alsnog @GTIFANATIC voor de oplettendheid). Benieuwd wat er woensdag uit komt.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi, Singer en Sal
Nou, wat koppel betreft zit het wel goed, maar in de pk's zit nog wel wat ruimte. Wat denken jullie, dit maar eens voorleggen aan Vag Techniek?
 

Bijlagen

  • 20210526_092832.jpg
    20210526_092832.jpg
    997.9 KB · Weergaven: 68
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nou, wat koppel betreft zit het wel goed, maar in de pk's zit nog wel wat ruimte. Wat denken jullie, dit maar eens voorleggen aan Vag Techniek?
Morgen,

dat is ook precies wat ik bedoel.
zie overal maar pk's voorbij komen die erg hoog zijn, de nm's zitten overal wel beetje zelfde, maar pk's zijn erg verschillend en vaak vrij hoog.
Van Vught heeft een goede testbank van Dynostar als goed is, die zijn vaak wel redelijk acturaat.
ik denk dat vagtechniek je wle wilt helpen ermee of ze gaan zeggen dat van vught onzin lult
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Dan komt dezelfde discussie weer op gang, maar het gaat niet om absolute waardes. Ga naar tuner X, haal software eraf, meet de auto. Zet software erop, meet de auto. Dan weet je de delta. Ga naar tuner Y en herhaal het proces, vergelijk de DELTA. Niet de absolute waardes...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ja, op zich lijkt het me simpel; terug naar VT, daar op de bank en dan hangt het er van af of het daar ook substantieel minder is dan ze opgeven
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
Je had een 100-200 tijd van 15/16 seconden toch? 5/6 seconden sneller op de 100-200 sprint ga je niet halen met maar 19 pk extra dunkt mij. Je prestaties zouden een hogere pk waarde verwachten
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Ja, dat snap ik dan ook niet. 14,5 sec zelfs. Zo'n app (Race Timer) kan natuurlijk best afwijken, maar dat scheelt hooguit een paar 1/10 sec.
Ik ben welkom bij VT heb ik inmiddels terug gehoord
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Je had een 100-200 tijd van 15/16 seconden toch? 5/6 seconden sneller op de 100-200 sprint ga je niet halen met maar 19 pk extra dunkt mij. Je prestaties zouden een hogere pk waarde verwachten
Ik heb een 100-200 tijd van 14 secondes, gemeten met een externe GPS box, niet op de teller.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hoe dan ook, dit gaat ons in elk geval waardevolle info opleveren omtrent de relatieve waarde van rollenbanken en waarden
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, op zich lijkt het me simpel; terug naar VT, daar op de bank en dan hangt het er van af of het daar ook substantieel minder is dan ze opgeven
Ik snap alleen die inschatting van 270pk niet, maargoed.
Ze zullen vast zeggen dat ze een stage 1+ willen doen bij je.

Tank je 95 of 98?


Edit; Bobby heeft een stage 1 met milten vanaf de turbo en die heeft 265pk dacht ik.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ja, 98. Verschil voelt ook wel als meer dan die 220 pk. Ja, 1+ werd al gesuggereerd, ga straks bellen. De vraag is dan natuurlijk hoe het zit met de kosten. Wil best wat betalen, omdat ik geen + had, maar niet het volle pond voor 1+ natuurlijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, 98. Verschil voelt ook wel als meer dan die 220 pk. Ja, 1+ werd al gesuggereerd, ga straks bellen. De vraag is dan natuurlijk hoe het zit met de kosten. Wil best wat betalen, omdat ik geen + had, maar niet het volle pond voor 1+ natuurlijk
Moeten ze wel eerst banken, dan aanpassen en dan weer banken.
Dan is alleen de vraag of ze de verliezen niet anders gaan berekenen om het hoger uit te laten komen :p

Grafiek is redelijk strak, denk alleen dat er vanaf 4250 toeren wat iets te halen valt.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ga er 5 juni heen. Ze nemen het erg serieus is mijn indruk. In moedwillig de zaak manipuleren geloof ik niet
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!