Dit kan ik alleen maar beamen. Enige reden voor mij dat ik een goedkope Chinese kabel heb gekocht is het uitlezen van eventuele foutcodes. Aanpassingen doe ik wel met iemand die er de kennis en het gereedschap voor heeft. Daarnaast is er op een 9N3 toch niet zo absurd veel aan te passen...Ik zou zulke softwareaanpassingen lekker overlaten aan de professional. Er zijn hier genoeg collega forumleden die je daarbij kunnen helpen. Zij hebben de ervaring en kennis in huis om de regelapparaten opnieuw te coderen. Zij kunnen ook de originele codering terugzetten mocht dat nodig zijn.
Kost je misschien een paar tientjes, maar kan een heleboel ellende voorkomen.
Denk bijvoorbeeld al aan het loshalen van je sleepring. Als hij niet exact in dezelfde positie teruggeplaatst wordt, en 360° verdraaid is, kan het zijn dat je hem niet ingeleerd krijgt, en bij de eerste de beste bocht stuk draait ↓
Gouden tip: "Weet waar je aan begint," en vooral "weet wat je aan het doen bent" voordat je (software) aanpassingen gaat doen aan je auto.
Ik zou zulke softwareaanpassingen lekker overlaten aan de professional. Er zijn hier genoeg collega forumleden die je daarbij kunnen helpen. Zij hebben de ervaring en kennis in huis om de regelapparaten opnieuw te coderen. Zij kunnen ook de originele codering terugzetten mocht dat nodig zijn.
Kost je misschien een paar tientjes, maar kan een heleboel ellende voorkomen.
Denk bijvoorbeeld al aan het loshalen van je sleepring. Als hij niet exact in dezelfde positie teruggeplaatst wordt, en 360° verdraaid is, kan het zijn dat je hem niet ingeleerd krijgt, en bij de eerste de beste bocht stuk draait ↓
Gouden tip: "Weet waar je aan begint," en vooral "weet wat je aan het doen bent" voordat je (software) aanpassingen gaat doen aan je auto.
Dit kan ik alleen maar beamen. Enige reden voor mij dat ik een goedkope Chinese kabel heb gekocht is het uitlezen van eventuele foutcodes. Aanpassingen doe ik wel met iemand die er de kennis en het gereedschap voor heeft. Daarnaast is er op een 9N3 toch niet zo absurd veel aan te passen...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.