Polovl
Actief lid
Zijn de beelden in de nacht ook duidelijk? Evt een filmpje misschien ter verduidelijkingenBen erg happy met m'n 0805
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn de beelden in de nacht ook duidelijk? Evt een filmpje misschien ter verduidelijkingenBen erg happy met m'n 0805
Dan gaat dat 'm worden denk ik, filmpjes zien er goed uit en hij is goedkoop, prima optieBen erg happy met m'n 0805
proberen ! proberen !Dusss als ik in Duitsland met een dashcam rond rij kan ik officieel via de wet een boete van €300.000,- verwachten. .
Voor de geïnteresseerden, erg leuke prijs ($39) voor een super alternatief voor een BlackVue.
https://www.indiegogo.com/projects/70mai-smartest-dash-cam-featuring-voice-control/x/3984468#/
(betreft een geüpgrade versie in Engels van de Chinese Xiaomi versie)
Heb er 2 besteld, 1 als cadeau voor m'n pa die veel km maakt voor het werk en de ander wellicht als vervanging van mijn lompe DOD LS460W
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.