Pigeon
Beheerder
Rij er al 5 jaar mee, nog niet opgenomen in een gesticht , zal wel geluk hebben denk ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahahah die telegraaf gekkie hypocrieten die filmpjes opsturen maaar zelf ook dik fout zitten en dat er maar uit knippen, is geweldige vermaak hahaIk wil er zelf ook nog een keer 1 aanschaffen, al moet ik wel zeggen, en dat is dan mijn ervaring.
De meeste bestuurders met een dashcam rijden als debielen, waarom dat is geen idee haha
Laatst een keer een Ford C-max nou als er 1 auto is waar je niet mee kan slalomen zonder over de kop te gaan is dat het wel. reed als een mongool, ik dacht hee dat ga ik bij hem ook doen zoals hij rijd, ging die zn dashcam omdraaien en naar achter richten haha, toen weer netjes er achter tot hij hem terug draaide. heerlijk vermaakt met die Ford pannenkoekHahahah die telegraaf gekkie hypocrieten die filmpjes opsturen maaar zelf ook dik fout zitten en dat er maar uit knippen, is geweldige vermaak haha
Insteekzekeringshouders.
Zekering eruit, deze erin, kan je stroom aftappen
Zat er nog een micro of mini usb bij, die je op dat kabeltje kan aansluiten?
Micro of mini usb moet je even kijken welke je dashcam heeft.
3.2M 12V-24V Naar 5V 2.5A Mini Micro Usb Auto Dash Camera Charger Adapter Cam harde Draad Dvr Hardwire Kit Voor Xiaomi 70Mai Yi 360 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Het is handig om zo'n installatie kit voor fuse box te hebben (zou hem niet op sigarette aansteker aansluiten, zit je met die draden)
Hier filmpje.
Xianomi mai 70 1s, kan dus beter https://www.allcam.nl/continue-voeding-micro-usb kopenDie kan je gebruiken voor als je op sigarette aansteker wil gebruiken, maar niet voor op de fuse box.
Welke dashcam heb je?
En trekt het niet snel je accu leeg?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.